Το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ»

στις Κυκλάδες

Το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» της SAOS FERRIES δρομολογείται στις Κυκλάδες σε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με έδρα της Σύρα.

Το πλοίο δρομολογείται στη γραμμή που μέχρι το φθινόπωρο του 2020 εξυπηρετούνταν από τα πλοία της SEA JETS.

Mία πραγματική σκυταλοδρομία των πλοίων της SEA JETS στην γραμμή.

AQUA JEWEL”, “AQUA SPIRIT”, “ANDROS JET”, CALDERA VISTA είναι τα πλοία που κατά κύριο λόγο κάλυψαν τη γραμμή μετά την αποχώρηση της NEL LINES.

Και τώρα προέκυψε η δρομολόγηση του “ΣΑΟΝΗΣΟΣ».

Το “ΣΑΟΝΗΣΟΣ” είναι γιαπωνέζικο σκαρί του 1994 που αγόρασε η SAOS το 2007.

Στη Δραπετσώνα έφτασε ως “LIBERTY B” στις 29 Οκτωβρίου του 2007.

Το προηγούμενο όνομά του ήταν “LIBERTY BELL”.

Γεφύρι της Άρτας  κατέληξε η δρομολόγησή του.

Βαποράκι-κουφέτο βολόδερνε από το Κερατσίνι μέχρι την Αλεξανδρούπολη.

Περιστασιακά δρομολογήθηκε στη γραμμή από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη.

Τον Αύγουστο του  2019 παρέμεινε ακινητοποιημένο λόγω μηχανικής βλάβης στολιμάνι της Αλεξανδρούπολης, όπως και τα άλλα δύο πλοία της εταιρείας, το «ΣΑΟΣ ΙΙ» και το «ΖΕΦΥΡΟΣ».

Τα γεγονότα του Αυγούστου του 2019 είχαν ως αποτέλεσμα την φυγή των πλοίων της εταιρείας από τη Σαμοθράκη.

Το «ΣΑΟΣ ΙΙ» μετονομάστηκε σε «ΣΤΑΥΡΟΣ» και εξυπηρετεί γραμμές στα Δωδεκάνησα συνδέοντας την Κω με την Νίσυρο, την Τήλο, τη Χάλκη, τη Ρόδο και το Καστελόριζο.

Το «ΖΕΦΥΡΟΣ» εξυπηρετεί γραμμές από τη Λέρο και την Πάτμο για τα νησιά στα Βόρεια Δωδεκάνησα.

Η SAOS FERRIES φαίνεται τελικά να βγαίνει κερδισμένη από την κρίση του Αυγούστου του 2019.

Η εταιρεία έχασε τη γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης, αλλά κέρδισε τρεις επιδοτούμενες γραμμές με πολύ καλές οικονομικές απολαβές.

Ευχόμαστε καλά ταξίδια στο όμορφο πλοίο στο νέο του ρόλο.
Οι διαστάσεις του, γύρω στα 80 μέτρα μήκος και 12,4 μέτρα πλάτος, καθώς και το μικρό του βύθισμα είναι ιδανικά για πολλές γραμμές στην Ελλάδα.

Μακάρι να βρει την Ιθάκη του στη Σύρα, την Κέα, την Κάρυστο, την Κύθνο, την Άνδρο, το Λαύριο, την Τήνο, τη Μύκονο, την Πάρο, τη Νάξο, τη Δονούσα, τη Σχοινούσα, το Κουφονήσι, την Ηρακλειά, την Αμοργό, τη Σαντορίνη, τη Θηρασιά, την Ανάφη, τη Νιο, τη Σίκινο, τη Φολέγανδρο.

Η ελληνική Πολυνησία έχει ανάγκη από πλοία, όπως το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ”.

 

Advertisements