Πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στα ΕΛΤΑ Σίφνου λόγω έλλειψης προσωπικού. Στην ουσία έχει μείνει με έναν υπάλληλο που παρ’ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες του όπως είναι φυσικό δεν αρκεί για να καλύψει το νησί.
Για το θέμα ο Δήμος Σίφνου εξέδωσε την παρακάτω Αναφορα-καταγγελία
Για το θέμα ο Δήμος Σίφνου εξέδωσε την παρακάτω Αναφορα-καταγγελία
ΔΗΜΟΣ ΣΙΦΝΟΥ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΙΦΝΟΥ ΣΤΑ ΕΛΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΙΦΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σιφνου στην τελευταία συνεδρίαση, η οποια πραγματοποιήθηκε στις 30 Αυγούστου 2017, συζήτησε και έλαβε αποφαση σχετικά με την υπολειτουργία των ΕΛΤΑ Σιφνου και την ακρως προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού.
Το ΔΣ λοιπόν, σε συνέχεια:
– των εγγράφων που έστειλε ο Δημαρχος Σιφνου προς το κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και την Περιφερειακή Δ/νση ΕΛΤΑ Πειραιά και Αιγαίου (αρ. πρωτ. εγγράφων 3089/11.07.2017 και 3738/18-08-2017), με τα οποία παρουσιαζε το πρόβλημα και ζητούσε ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες για την επίλυσή του αλλά και
– των σοβαρων διαμαρτυριων και παραπονων δημοτών και επισκεπτών για την απαράδεκτη κατάσταση της λειτουργίας του γραφείου των ΕΛΤΑ στη Σίφνο,
Το ΔΣ λοιπόν, σε συνέχεια:
– των εγγράφων που έστειλε ο Δημαρχος Σιφνου προς το κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και την Περιφερειακή Δ/νση ΕΛΤΑ Πειραιά και Αιγαίου (αρ. πρωτ. εγγράφων 3089/11.07.2017 και 3738/18-08-2017), με τα οποία παρουσιαζε το πρόβλημα και ζητούσε ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες για την επίλυσή του αλλά και
– των σοβαρων διαμαρτυριων και παραπονων δημοτών και επισκεπτών για την απαράδεκτη κατάσταση της λειτουργίας του γραφείου των ΕΛΤΑ στη Σίφνο,
αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ:
Να γίνει αναφορά – καταγγελία στα ΕΛΤΑ για την κατάσταση που επικρατεί με τη λειτουργία του Καταστήματος Σίφνου και την προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού και ταυτόχρονα να ζητήσει να κινηθούν ΑΜΕΣΑ οι διαδικασίες ώστε:
1. να δοθεί καταρχάς μια προσωρινή λύση, προκειμένου να ομαλοποιηθεί το συντομότερο η λειτουργία του Καταστήματος (ενδεχομένως με απόσπαση υπαλλήλου) και
2. να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα, με την επαρκή στελέχωση του Καταστήματος, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του καθώς και η επαρκής και ικανοποιητική εξυπηρέτηση των πολιτών σε καθημερινή βάση.
1. να δοθεί καταρχάς μια προσωρινή λύση, προκειμένου να ομαλοποιηθεί το συντομότερο η λειτουργία του Καταστήματος (ενδεχομένως με απόσπαση υπαλλήλου) και
2. να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα, με την επαρκή στελέχωση του Καταστήματος, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του καθώς και η επαρκής και ικανοποιητική εξυπηρέτηση των πολιτών σε καθημερινή βάση.
Αν παραταύτα δεν δοθεί άμεσα μία λύση από τα ΕΛΤΑ, ο Δήμος επιφυλάσσεται για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος.
Η αποφαση αυτη έλαβε α/α 198/2017, αναρτηθηκε στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στάλθηκε στα ΕΛΤΑ-Περιφερειακή Δ/νση Πειραιά και Αιγαίου, στο κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).