Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
20 C
Sifnos

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΚΑΦΕ

Διαφήμιση
Πόσοι είναι εκείνοι που δε μπορούν να ξεκινήσουν την ημέρα τους χωρίς το άρωμα και το χαρμάνι ενός καφέ, όπως για παράδειγμα ο ελληνικός. Ή που έχουν συνδυάσει τα διαλείμματα μέσα στην ημέρα με τον αγαπημένο τους καφέ.
Αυτή η συνήθεια φαίνεται ότι πέρα από ευχάριστη είναι και υγιεινή. Ας δούμε το γιατί :
Πλήθος μεμονωμένων μελετών έχει δείξει πως ο καφές μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου σε άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, καθώς και την πιθανότητα εμφάνισης καρδιακής ανεπάρκειας και εγκεφαλικού επεισοδίου. Πόσο ισχυρές είναι όμως αυτές οι ενδείξεις και τι συμπεράσματα προκύπτουν εάν τα υπάρχοντα δεδομένα αξιολογηθούν συνδυαστικά;
Στο παραπάνω ερώτημα θέλησαν να απαντήσουν ερευνητές από πανεπιστήμιο στη Μ. Βρετανία. Προς την κατεύθυνση αυτή μια νέα ανασκόπηση ερευνητικών μελετών, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό British Medical Journal, δείχνει πως η συστηματική μέτρια κατανάλωση καφέ συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διάφορων νοσημάτων.
Για το σκοπό αυτό, αξιολόγησαν 201 μετα-αναλύσεις επιδημιολογικών μελετών και 17 μετα-αναλύσεις κλινικών δοκιμών. Συνολικά, η ομάδα κατέληξε στο συμπέρασμα πως η κατανάλωση περίπου 4 φλιτζανιών καφέ ανά ημέρα είναι πιο πιθανό να ωφελήσει, παρά να βλάψει την υγεία. Ειδικότερα, η πρόσληψη καφέ βρέθηκε να συνδέεται με μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, καρκίνου, μη-αλκοολικής λιπώδους διήθησης του ήπατος, κίρρωσης του ήπατος και σακχαρώδη διαβήτη.
Επιπλέον, ο καφές συσχετίστηκε με χαμηλότερη θνησιμότητα από οποιαδήποτε αιτία και ιδιαίτερα από καρδιαγγειακές παθήσεις. Η μεγαλύτερη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διάφορων νοσημάτων παρατηρήθηκε για μέση κατανάλωση 3-4 φλιτζανιών καφέ ανά ημέρα. Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση 3 φλιτζανιών καφέ ημερησίως βρέθηκε να μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και θανάτου από εγκεφαλικό επεισόδιο κατά 19% και 30%, αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ .Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr
Διαφήμιση

Top επιλογές της εβδομάδας

Ακτοπλοΐα: 4 Ιουνίου, 1 συμβατικό πλοίο κι ο Δήμος μας ενημέρωνει με “ΘΑ»Δελτίο τύπου Δημ.παράταξης Η ΣΙΦΝΟΣ ΜΑΣ

Ακτοπλοΐα: 4 Ιουνίου, 1 συμβατικό πλοίο κι ο Δήμος μας ενημέρωνει με "ΘΑ»⛴️ Μετά από μια σειρά τραγικών χειρισμών, που οδήγησαν στην απώλεια της καθημερινής ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σίφνου με τον Πειραιά και την Κρήτη, η δημοτική αρχή, συνεχίζει...

«To κόσμημα των Κυκλάδων που τα έχει όλα»: Διεθνές αφιέρωμα αποθεώνει τη Σίφνο, «τιρκουάζ νερά και τοπικές γεύσεις»

Η Σίφνος ξεχωρίζει σε εκτενές αφιέρωμα του ταξιδιωτικού και lifestyle μέσου EnVols της αεροπορικής εταιρείας Air France, το οποίο απευθύνεται σε εκατομμύρια αναγνώστες που αναζητούν ποιοτικούς προορισμούς, αυθεντικές εμπειρίες και προτάσεις διακοπών...

Το Sifnathlon κατέκτησε και τις κορυφές! Τα παιδιά εντυπωσίασαν με αναρρίχηση στους βράχους της Σίφνου στο Ιερό των Νυμφών.Βίντεο

Το Sifnathlon ολοκληρώθηκε με επιτυχία, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε συμμετέχοντες και θεατές.Η διοργάνωση, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη δυναμική συμμετοχή του Δήμου Σίφνου, είχε ως κεντρικό παρουσιαστή τον έμπειρο δημοσιογράφο των Ολ...

«Έφυγε» ο Γιώργος Σουφλιάς: Ο κορυφαίος υπουργός και ο επίτιμος δημότης που λάτρεψε τη Σίφνο

Μια από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες της σύγχρονης ελληνικής πολιτικής σκηνής, ο Γιώργος Σουφλιάς, δεν είναι πια μαζί μας, προκαλώντας θλίψη σε ολόκληρη τη χώρα αλλά και ειδικότερα στις Κυκλάδες. Ο πρώην υπουργός, γνωστός για το έργο του, το ...

Ίος: Τραγωδία στην άσφαλτο – Νεκρός 22χρονος σε θανατηφόρο τροχαίο με «γουρούνα»

Τραγικό θάνατο έχασε ένας 22χρονος αλλοδαπός στην Ίο, όταν το τετράτροχο όχημα («γουρούνα») στο οποίο επέβαινε εξετράπη της πορείας του και ανατράπηκε. Από το δυστύχημα τραυματίστηκε ελαφρά ένας ακόμη 22χρονος, ο οποίος βρισκόταν στη θέση του συνοδη...
18,209ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,217ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,693ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
14,030ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες