Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου, 2025
17.4 C
Sifnos

ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ 3.5 ΩΡΕΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΤΡΕΝΑ

Μέχρι το τέλος καλοκαιριού αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα επίσημα επιβατικά δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα τρένα που θα καλύπτουν στο σύνολο του τον σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Τα έργα από το Λιανοκλάδι μέχρι τον Δομοκό είναι σε τελική φάση ολοκλήρωσης και η παράδοση τους έχει κλειδώσει για τον ερχόμενο Ιούνιο.
Σε αυτή τη φάση έχει ολοκληρωθεί το στρώσιμο των διπλών γραμμών σε όλο το μήκος, έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση των στύλων της ηλεκτροκίνησης αλλά και η τοποθέτηση των εναέριων καλωδίων που θα παράσχουν το ηλεκτρικό ρεύμα με το οποίο θα κινείται το τρένο.
Μοναδική εξαίρεση η Σιδηροδρομική Γέφυρα 26 (ΣΓ26) η οποία έχει ολοκληρωθει κατασκευαστικά και τώρα απομένει η τοποθέτηση γραμμών και ηλεκτροκίνησης.
Αυτό το τελευταίο τμήμα των 52χλμ. περιλαμβάνει και την Μεγάλη Σήραγγα Όθρυος, η οποία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στην Ελλάδα (πίσω από εκείνη του Καλλιδρόμου) με μήκος 6,2χλμ ανά κλάδο κυκλοφορίας (θα λειτουργεί με δύο δίδυμες σήραγγες).
Τώρα, τον Ιούνιο με την ολοκλήρωση των έργων θα περάσουμε στο «άχαρο» διάστημα όπου θα γίνουν τα απαραίτητα τεστ ασφάλειας της γραμμής και της σήραγγας και θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια προκειμένου να εξασφαλιστεί η κατά 100% ασφαλής χρήση της νέας γραμμής.
Προς το παρόν εκτιμάται ότι γύρω στις αρχές Φθινοπώρου θα αρχίσουν τα εμπορικά δρομολόγια και λίγο αργότερα τα επιβατικά. Αυτό θα σημάνει από τη μία το τέλος των μεγάλων κατασκευαστικών έργων στον διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη (γιατί θα υπάρχουν επιμέρους μελλοντικές εργολαβίες βελτίωσης κατά τμήματα των γραμμών) και την έναρξη μίας νέας εποχής για τον σιδηρόδρομο της χώρας.
Η δρομολόγηση ηλεκτροκίνητων τρένων από την μία πόλη στην άλλη θα μεταμορφώσει τον τρόπο που μετακινούμαστε και θα δώσει ένα νέο αέρα στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Σύμφωνα με τις κατά καιρούς εξαγγελίες που έχουν γίνει η συνολική διαδρομή θα διαρκεί 3 ώρες και 30 λεπτά με ταχύτητες που φτάνουν μέχρι και τα 200χλμ/ώρα σε διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Με την ολοκλήρωση και των έργων ηλεκτροκίνησης μέσα στο 2018 και του τμήματος Πολύκαστρο-Ειδομένη θα σημάνει και τη δυνατότητα διεθνών επιβατικών δρομολογίων από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη προς τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων (ΠΓΔΜ, Σερβία κ.α.) αλλά και μέχρι την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη αναβιώνοντας την εποχή του τα τρένα ως κυρίαρχο μέσο μεταφοράς έφταναν από την Ελλάδα μέχρι τη Βιέννη και το Μόναχο από τον θρυλικό διάδρομο 10.

Top επιλογές της εβδομάδας

O πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Σίφνου ο Γιώργος ο Σταυριανός στην εκπομπή του mega “Κοινωνία ώρα Mega”.Βίντεο

O πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Σίφνου ο Γιώργος ο Σταυριανός μίλησε σήμερα ζωντανά στην εκπομπή του mega "Κοινωνία ώρα Mega". Φυσικά το θέμα ήταν η μεγαλύτερη διοργάνωση που γίνεται στο νησί εδώ και 17 χρόνια δηλαδή το Φεστιβάλ Κυκλαδικής Γ...

Χρυσοί χορηγοί οι ακτοπλοϊκές της Σίφνου στο 17ο Φεστιβάλ Κυκλαδικής Γαστρονομίας “Νικόλαος Τσελεμεντές”

Φέτος η Σίφνος είχε την καλύτερη συγκοινωνία όλων των εποχών με πλοία για όλα τα γούστα, για όλες τις τσέπες και ακόμη περισσότερους προορισμούς. Τα ρεκόρ ποτέ δεν είναι τυχαία άλλωστε, ο Φετινός Σεπτέμβριος είναι καλύτερος από τον Αύγουστο πριν ...

Πωλείται ψητοπωλείο και ενοικιάζεται ο χώρος στην Απολλωνία Σίφνου

Πωλείται η επιχείρηση ψητοπωλείο σουβλατζίδικο ΠΕΡΑΝΤΖΑΔΑ και ενοικιάζεται ο χώρος στο κέντρο της Απολλωνίας Σίφνου. Είναι πλήρως ανακαινισμένη και εξοπλισμένη και με σταθερή πελατεία. Για πληροφορίες: 6945355577.  

Αποχαιρετώντας τον Σπύρο τον Ξένο

Η μέρα η σημερινή ανήκει στον Σπύρο τον Ξένο. Τιμάμε όπως μπορούμε την μνήμη ενός ανιθρώπου που μας έκανε τόσες φορές να γελάσουμε με την καρδιά μας. Και σήμερα ο άνθρωπος αυτός μας έκανε να κλάψουμε για την απώλειά του. Τα λόγια είναι παντ...
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,228ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο