Υπάρχουν πλοία που στη ζωή τους είναι τυχερά.
Υπάρχουν πλοία που στη ζωή τους πέρασαν πολλά, αλλά στο τέλος ευτύχησαν να βρουν την Ιθάκη.
Υπάρχουν πλοία που καταφέρνουν να δαμάσουν τον πανδαμάτορα χρόνο.
Υπάρχουν πλοία που στη ζωή τους πέρασαν πολλά, αλλά στο τέλος ευτύχησαν να βρουν την Ιθάκη.
Υπάρχουν πλοία που καταφέρνουν να δαμάσουν τον πανδαμάτορα χρόνο.
Τέτοια πλοία υπάρχουν, αλλά είναι πολύ λίγα.
Υπάρχει, όμως, ένα και μοναδικό πλοίο από αυτήν την ομάδα που έχει καταφέρει να ταξιδεύει σαράντα χρόνια στα ελληνικά νερά.
Σαράντα χρόνια στο Αιγαίο, το Ιόνιο και την Αδριατική.
Υπάρχει, όμως, ένα και μοναδικό πλοίο από αυτήν την ομάδα που έχει καταφέρει να ταξιδεύει σαράντα χρόνια στα ελληνικά νερά.
Σαράντα χρόνια στο Αιγαίο, το Ιόνιο και την Αδριατική.
Το πλοίο αυτό είναι και μοναδικό.
Και είναι το “Μακεδών”.
Ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με το όνομα “Ήπειρος 2” για λογαριασμό του Αυγουστή Πολέμη.
Όλα αυτά πριν από σαράντα χρόνια.
Και είναι το “Μακεδών”.
Ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με το όνομα “Ήπειρος 2” για λογαριασμό του Αυγουστή Πολέμη.
Όλα αυτά πριν από σαράντα χρόνια.
Έζησε τα πάντα.
Ξεκίνησε ως “Ήπειρος 2” από το λμάνι της Ραφήνας για τα νησιά του Αιγαίου στη γραμμή Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου.
Ξεκίνησε ως “Ήπειρος 2” από το λμάνι της Ραφήνας για τα νησιά του Αιγαίου στη γραμμή Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου.
Στην πορεία βρέθηκε να ταξιδεύει για λίγο από την Ηγουμενίτσα για την Κέρκυρα και το Μπάρι.
Σύντομα επανήλθε στο Αιγαίο με το όνομο “Χρυσή Άμμος” (στη μνήμη μας έχει περάσει ως “Χρυσή Άμμος Ι”).
Το ναυάγιο του “Χρυσή Αυγή” διαλύει την αυτοκρατορία του Αυγουστή Πολέμη στην Ακτοπλοΐα.
Το ναυάγιο του “Χρυσή Αυγή” διαλύει την αυτοκρατορία του Αυγουστή Πολέμη στην Ακτοπλοΐα.
Το πλοίο παροπλίζεται και στη συνέχεια περνά στην πλοιοκτησία του Γιώργη του Γούτου με το όνομα “Κύθνος”.
Το πλοίο ξαναρχίζει δρομολόγια από τη Ραφήνα για άνδρο-Τήνο-Μύκονο, Κέα-Κύθνο, ενώ για κάποιο διάστημα εξυπηρετεί τη γραμμή για Βόρειο Αιγαίο, από Κύμη ή Ραφήνα για Άγιο Ευστράτιο-Λήμνο και Καβάλα.
Το πλοίο ξαναρχίζει δρομολόγια από τη Ραφήνα για άνδρο-Τήνο-Μύκονο, Κέα-Κύθνο, ενώ για κάποιο διάστημα εξυπηρετεί τη γραμμή για Βόρειο Αιγαίο, από Κύμη ή Ραφήνα για Άγιο Ευστράτιο-Λήμνο και Καβάλα.
Το 1993 περνά στην πλοικτησία της Nomicos Lines παίρνοντας το όνομα “Μακεδών”.
Το πλοίο ταξιδεύει, αρχικά, στην άγονη γραμμή για Άγιο Ευστράτιο-Λήμνο και Καβάλα.
Από το 1994 περνά στα δρομολόγια των Βόρειων Σποράδων.
Μαζί με το “Λήμνος”, το “Σκόπελος” και το “Παπαδιαμάντης ΙΙ” έφτιαξαν ένα αχτύπητο κουαρτέτο.
Το πλοίο ταξιδεύει, αρχικά, στην άγονη γραμμή για Άγιο Ευστράτιο-Λήμνο και Καβάλα.
Από το 1994 περνά στα δρομολόγια των Βόρειων Σποράδων.
Μαζί με το “Λήμνος”, το “Σκόπελος” και το “Παπαδιαμάντης ΙΙ” έφτιαξαν ένα αχτύπητο κουαρτέτο.
Στο τέλος του 1999 η Κοινοπραξία των Βόρειων Σποράδων διαλύεται και το πλοίο περνά στην πλοικτησία της Hellas Ferries διατηρώντας το όνομά του.
Μετά από δύο χρόνια το πλοίο επιστρέφει στον Γιώργη το Γούτο, ο οποιος θα διατηρήσει το όνομά “Μακεδών”.
Μετά από δύο χρόνια το πλοίο επιστρέφει στον Γιώργη το Γούτο, ο οποιος θα διατηρήσει το όνομά “Μακεδών”.
Από τότε και μέχρι σήμερα ο Γιώργης ο Γούτος συντηρεί το πλοίο με τρόπο εξαιρετικό.
Το πλοίο το έχει πραγματικά σαν παιδί του.
Ο “Μακεδών” τα καταφέρνει μια χαρά.
Είναι το γηραιότερο πλοίο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας και συνάμα το πιο ευτυχισμένο!!!
Το πλοίο το έχει πραγματικά σαν παιδί του.
Ο “Μακεδών” τα καταφέρνει μια χαρά.
Είναι το γηραιότερο πλοίο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας και συνάμα το πιο ευτυχισμένο!!!
Καλά ταξίδια “Μακεδώνα”……