Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια ενδέχεται να παραχωρηθούν ως μία οντότητα, καθώς η κυβέρνηση συζητάει την ένταξή τους σε μία ενιαία εταιρεία, με σκοπό να αναζητηθεί στρατηγικός επενδυτής.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα Υποδομών/Μεταφορών της ΝΔ «σήμερα δεν υπάρχει καμία σοβαρή προσπάθεια αξιοποίησης των μικρών αεροδρομίων. Επιπλέον υπάρχει ασάφεια ως προς τον επισπεύδοντα (ΥΠΑ, ΤΑΙΠΕΔ, ΥΜΕ). Η ένταξή τους σε ενιαία εταιρεία που θα αναζητήσει στρατηγικό επενδυτή -όπως προέβλεπε ο νόμος του 2013 που τροποποιήθηκε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ- είναι μια από τις προοπτικές που πρέπει να διερευνηθεί άμεσα».
H ΝΔ έχει κατηγοριοποιήσει τα 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια σε 3 κατηγορίες:
Τα αεροδρόμια υψηλής επιβατικής κίνησης, με πάνω των 100.000 επιβάτες ετησίως: Καλαμάτα, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Αραξος, Κάρπαθος.
Τα αεροδρόμια με μεσαία επιβατική κίνηση, 30.000 έως 100.000 επιβάτες ετησίως: Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα.
Τα αεροδρόμια με χαμηλή επιβατική κίνηση με κάτω των 30.000 επιβατών ετησίως: Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη.
AirNews
Milosvoice.gr