Πέμπτη, 25 Ιουνίου, 2026
23 C
Sifnos

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΟΥΜΕ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

Διαφήμιση

Με ένα συγκλονιστικό του κείμενο στο facebook, ο καρδιολόγος, διευθυντής του ΕΚΑΒ στην Κρήτη και παράλληλα διευθυντής της ΜΕΘ του Βενιζελείου, Ανέστης Κιούλπαλης, προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους πάντες για τη μάστιγα των τροχαίων δυστυχημάτων στο νησί.
«Πραγματικά δεν αντέχουμε πια να μαζεύουμε νεκρούς συνανθρώπους μας στις πιο παραγωγικές ηλικίες από τους δρόμους», αναφέρει. «Δεν αντέχουμε πια να νοσηλευουμε σακατεμένα αγόρια και κορίτσια στα κρεβάτια του πόνου. Ατέλειωτες ώρες φροντίδας, αφοσίωσης και εξαντλητικής δουλειάς απαιτούνται από όλο το προσωπικό, διασώστες, νοσηλευτές και γιατρούς για να σωθεί έστω και ένας πολύτραυματίας που από την μια στιγμή στην άλλη παλεύει να κρατηθεί στην ζωή. Μια στιγμή απροσεξίας και μετά ο Γολγοθάς. Το μαρτύριο και η απώλεια».
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενό του
«Δεν υπάρχει χειρότερη στιγμή για ένα γιατρό από εκείνη που πρέπει να ενημερώσει γονείς, αδέλφια, φίλους, ότι ο δικός τους άνθρωπος έχει χάσει την μάχη και υπέκυψε στα τραύματα του», σημειώνει. Κάθε φορά η σιωπές, το βουβό κλάμα, οι κραυγές απελπισίας, ο απέραντος πόνος σου ξεσκίζουν την καρδιά. Το αιφνίδιο και αναπάντεχο τέλος, τα ανεκπλήρωτα όνειρα, η ακύρωση των προσδοκιών δεν αντέχονται».

Με αφορμή την τραγική, για την Κρήτη, επίπτωση των θανατηφόρων τροχαίων, και την μεγάλη δημοσιότητα που έχουν πάρει στα social media, θα ηθελα να καταθέσω την γνώμη μου, μιας και εμπλέκομαι άμεσα και με τις δυο μου ιδιότητες, ως διευθυντής του ΕΚΑΒ και ως διευθυντής της ΜΕΘ του Βενιζελείου.
Πραγματικά δεν αντέχουμε πια να μαζεύουμε νεκρούς συνανθρώπους μας στις πιο παραγωγικές ηλικίες από τους δρόμους. Δεν αντέχουμε πια να νοσηλευουμε σακατεμένα αγόρια και κορίτσια στα κρεβάτια του πόνου. Ατέλειωτες ώρες φροντίδας, αφοσίωσης και εξαντλητικής δουλειάς απαιτούνται από όλο το προσωπικό, διασώστες, νοσηλευτές και γιατρούς για να σωθεί έστω και ένας πολύτραυματίας που από την μια στιγμή στην άλλη παλεύει να κρατηθεί στην ζωή. Μια στιγμή απροσεξίας και μετά ο Γολγοθάς. Το μαρτύριο και η απώλεια.
Δεν υπάρχει χειρότερη στιγμή για ένα γιατρό από εκείνη που πρέπει να ενημερώσει γονείς, αδέλφια, φίλους, ότι ο δικός τους άνθρωπος έχει χάσει την μάχη και υπέκυψε στα τραύματα του. Κάθε φορά η σιωπές, το βουβό κλάμα, οι κραυγές απελπισίας, ο απέραντος πόνος σου ξεσκίζουν την καρδιά. Το αιφνίδιο και αναπάντεχο τέλος, τα ανεκπλήρωτα όνειρα, η ακύρωση των προσδοκιων δεν αντέχονται.
Πρέπει να μπει ένα τέλος. Πρέπει να τελειώσει αυτός ο ακήρυχτος πόλεμος.
Δεν εχουμε την πολυτέλεια του χρόνου να περιμένουμε την αυτοβελτίωση μέσω της ανάπτυξης οδηγικής παιδείας και γενικότερα της παιδείας που ειναι το ζητούμενο. Δεν μπορούμε να χάσουμε άλλη μια γενιά, θυσία στον βωμό του Μολώχ της ασφάλτου.
Η διεθνής εμπειρία λέει ότι δυο παρεμβάσεις, όπου έγιναν μείωσαν δραματική τα θανατηφόρα τροχαία.

  1. Η βελτίωση και ο εκσυγχρονισμός του οδικού δικτύου.
  2. Η συστηματική αστυνόμευση.
    Χρειάζονται και τα δυο ταυτόχρονα. Για την Κρήτη ειδικά η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ ειναι απαραίτητη. Ας ελπίσουμε να μην ακυρωθεί η σύμβαση όπως ακούγεται και σταματήσουν ξανά τα έργα. Θα ειναι εγκληματικό αν συμβεί.
    Τα στατιστικά δείχνουν ότι ελάχιστα θανατηφόρα δυστυχήματα συμβαίνουν ακόμα και σ’αυτον τον ατελή και ιδιαίτερα επιβαρυμένο αυτοκινητόδρομο, 6 με 8 των θανάτων στον ΒΟΑΚ από τους περίπου 50 με 60 των συνολικών κάθε χρόνο. Η μεγάλη πλειονοτητα συμβαίνει στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στον αστικό ιστό. Γι’αυτό ειναι απαραίτητη και η δεύτερη προϋπόθεση, δηλαδη η αυστηρή και συστηματική αστυνόμευση. Οι συστηματικοί έλεγχοι για χρήση ζώνης, κράνους και αποφυγή αλκοόλ θα εμπεδώσουν στον πληθυσμό την αίσθηση ότι ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας και οι κανονισμοί ασφαλείας πρέπει να τηρούνται από ολους μας.
    Και ο Άγιος φοβέρα θέλει…

www.candiadoc.gr

ekabsfika.blogspot.com

Διαφήμιση

Top επιλογές της εβδομάδας

3 μεγάλα καλοκαιρινά πάρτι από τον ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. για τη στήριξη της Σίφνου – Πώς μπορείτε να βοηθήσετε

Η καρδιά της προσφοράς και της διασκέδασης χτυπά φέτος στα πάρτι του ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. (Σύνδεσμος Νεολαίας Σίφνου «Ο Άγιος Εφραίμ»).Ο σύλλογος διοργανώνει τρεις μεγάλες εκδηλώσεις για το καλοκαίρι του 2026. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος:να συγκεντρωθο...

Επιστολή Θεολόγου Παναγιωτάκη προς κ. Δημάρχους Κυκλάδων: Το δικαίωμα των νησιών να έχουν μέλλον. Η ακτοπλοΐα δεν είναι μόνο μεταφορά. Είναι εθνική συνοχή.

Το δικαίωμα των νησιών να έχουν μέλλονΗ ακτοπλοΐα δεν είναι μόνο μεταφορά. Είναι εθνική συνοχή.Αξιότιμοι κ. Δήμαρχοι,Με το παρόν μήνυμα μου, σας αποστέλλω συνημμένα ένα σύντομο υπόμνημα, το οποίο εκφράζει την προσωπική μου αγωνία αλλά και το...

Με καπνογόνα υποδέχτηκαν στην Κίμωλο το CHAMPION JET2-Κάθε μέρα για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο και Μήλο.Βιντεο

Ξεκίνησε χθες 19 Ιουνίου 2026 καθημερινά δρομολόγια το ταχύπλοο της seajets CHAMPION JET2 από Πειραιά στις 15:00 προς Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο και Μήλο, όπου και διανυκτερεύει και επιστρέφει την επόμενη στις 09:45.Το ίδιο δρομολόγιο γίνονταν...

ΔΕΔΔΗΕ Σίφνου: Ενημέρωση για προσωρινή διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος

Ο ΔΕΔΔΗΕ Σίφνου σας ενημερώνει ότι ότι λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών, θα υπάρξει διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στις περιοχές, Πλακιά, Βίγλα, Μυρσίνη, Βαθύ από τις 08:00 μέχρις τις 14:30

Ανακοίνωση από την επιτροπή Αγίου Συμεών Σίφνου σχετικά με ακαθαρσίες από ανεπιτήρητα ζώα στους προαύλιους χώρους του ναού

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΥΡΟΥΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΣΙΦΝΟΥΣίφνος, 22-06-2026ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΕπειδή δυστυχώς διαπιστώνεται καθημερινά, από προσκυνητές και επισκέπτες, Έλληνες καιαλλοδαπούς, ότι οι προαύλιοι χώροι της εκκ...
18,209ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,217ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,702ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
14,030ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες