Μια ιστορία γεμάτη επιτυχίες
Ένα success story από την όμορφη Κίμωλο
Μια ναυτιλιακή επιχείρηση που λειτουργεί με τρόπο εξαιρετικά επιτυχημένο.
Μια ναυτιλιακή επιχείρηση που δρα στη σκιά των μεγάλων εταιρειών.
Μια ναυτιλιακή επιχείρηση που χωρίς να ακούγεται πολύ προσφέρει πολλά.
Είναι η εταιρεία του κ. Γαλανού με επιχειρηματική δραστηρριότητα στην Κίμωλο, στη Χίο-Ψαρά και σε άλλα νησιά.
Η εταιρεία διαθέτει το πλοίο ανοιχτού τύπου στη γραμμή Πολλώνια Μήλου-Ψάθη Κιμώλου καθώς και το “Psara Glory”(ήταν καπετάνιος για ένα διάστημα ο καπετάν Μιχάλης Λυγνός του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ) στη γραμμή Χίος-Ψαρά και Βολισσός-Ψαρά.
Για την εταιρεία ταξίδεψε παλαιότερα το “Νήσος Θήρα” σε δρομολόγια από τη Σαντορίνη προς τη Φολέγανδρο, την Ίο, τη Σίκινο και την Ανάφη.
Πρόσφατα ξεκίνησε δρομολόγια το νέο της πλοίο, το “Οσία Μεθοδία”, στη γραμμή Πολλώνια-Ψάθη αντικαθιστώντας το “Παναγία Φανερωμένη”,το οποίο πουλήθηκε στην Ισπανία και θα παραδοθεί στη Σύρο
Το πλοίο έχει μήκος 41 μέτρα, πλάτος 13 μέτρα και βύθισμα 1,30 μέτρα, με χωρητικότητα 300 επιβάτες και 38 ΙΧ. Το βασικότερο είναι ελληνικό σκαρί από το ναυπηγείο του Κελαϊδη.
Η κίνηση στη γραμμή αυξάνεται σημαντικά χρόνο με χρόνο καθώς η Μήλος αποτελεί ένας από τους σημαντικότερους αναπτυσσόμενους προορισμούς στις Κυκλάδες.
Πριν από τριάντα τόσα χρόνια η Μήλος ξεκινούσε δειλά-δειλά την τουριστική της ανάπτυξη.
Σήμερα αποτελεί πλέον top προορισμό.
Η εταιρεία του κ. Γαλανού καλύπτει τη σύνδεση της Μήλου με την Κίμωλο με αρκετά καθημερινά δρομολόγια την περίοδο του καλοκαιριού.
Η σύνδεση της Σαντορίνης με τα γειτονικά νησιά με το “Νήσος Θήρα” πριν από δεκατέσσερα χρόνια είχε αποδειχθεί εξαιρετικά ευφυής.
Το “Νήσος Θήρα” ήταν φυσικά το γνωστό μας “Κατερίνα”, το πρώτο επιβατηγό/οχηματαγωγό που δρομολογήθηκε σε τακτική βάση στις Δυτικές Κυκλάδες το 1975.
Η γραμμή Σαντορίνης-Ανάφης και Σαντορίνη-Ίου-Σικίνου-Φολεγάνδρου ήταν επιδοτούμενη.
Στην πορεία τη γραμμή την πήρε μετά απο διαγωνισμό η SAOS FERRIES που δρομολόγησε το πλοίο “Αρσινόη”.
Το “Νήσος Θήρα” ανέλαβε δρομολόγια μέχρι το 2011 στη γραμμή Χίου-Ψαρών μέχρι την αντικατάστασή του απο το “Psara Glory”.
Το “Αρσινόη” παροπλίστηκε το 2009 στο λιμάνι της Ίου λόγω προβλημάτων της εταιρείας και στη συνέχεια αφέθηκε στον Κόλπο της Ελευσίνας.
Από όλα αυτά προκύπτει μια σκέψη.
Σε ένα καλοκαίρι όπου οι ενδοκυκλαδικές συνδέσεις είναι εξαιρετικά ανεπαρκείς πόσο χρήσιμη θα ήταν η επαναδραστηριοποίηση ή και η δραστηριοποίηση σε νέους προορισμούς πλοίων όπως αυτών της εταιρείας του κ. Γαλανού στις Κυκλάδες;
Σε ένα καλοκαίρι που το μόνο πλοίο που κρατά ψηλά τη σημαία στις ενδοκυκλαδικές συνδέσεις είναι το “Άρτεμις” πόσο πολύ θα μπορούσαν να προσφέρουν πλοία μιας εταιρείας που αποδεδεδειγμένα σέβεται τον νησιώτη και τον επιβάτη;
Σε ένα καλοκαίρι που η Sea Jets “πούλησε” τα νησιά στέλνοντας το “Aqua Jewel” στις Αζόρες και πρόσφατα το “Andros Jet” στη Σαμοθράκη μήπως θα έπρεπε να τεθεί ξανά το ζήτημα των ενδοκυκλαδικών συνδέσεων;
Η Ανάφη και άλλα νησιά αναζητούν επειγόντως ένα πλοίο και μια αξιόπιστη εταιρεία που να τους καλύπτει όλο το χρόνο.
Ο χάρτης των ενδονησιωτικών συνδέσεων χρειάζεται επειγόντως βελτιώσεις.