Τρίτη, 11 Μαρτίου, 2025
12.9 C
Sifnos

SPEEDRUNNER1-SPEEDRUNNER2.ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ…

Ας θυμηθούμε για λίγο τα δύο πρώτα πλοία της Aegean Speed Lines, το “SPEEDRUNNER I” και το “SPEEDRUNNER II”.

Η εταιρεία του κ. Λεωνίδα Βερνίκου-Ευγενίδη ξεκίνησε δρομολόγια το 2005 με το “SPEEDRUNNER I”, πρώην “HSC HOVERSPEED GREAT BRITAIN”.
Το 2008 το πλοίο πουλήθηκε σε άλλες εταιρείες και μετονομάστηκε “SEA RUNNER” και “COSMOS JET”.
Τελευταίος αγοραστής του πλοϊου είναι η Sea Jets που το Ονόμασε “HIGH SPEED JET”, χωρίς όμως προοπτική να το ταξιδέψει ξανά. Παραμένει στα ναυπηγεία της Αυλίδας.

Aυτό το πλοίο είναι αδελφό με το “NAXOS JET”, το οποίο μέχρι πρόσφατα περνούσε από το λιμάνι της Σίφνου και το “CALDERA VISTA” που επίσης έχει περάσει αρκετές φορές από το λιμάνι μας, κυρίως με το όνομα “MASTER JET” τα προγούμενα χρόνια.
Στην Ελλάδα ταξίδεψε ένα ακόμα αδελφό πλοίο, το “GOLDEN BLAZE” που είχε ταξιδέψει στη γραμμή από το Ηράκλειο για τη Σαντορίνη.
Όλα αυτά τα αδελφά πλοία ναυπηγήθηκαν στα Ναυπηγεία της InCat στο Hobart της Τασμανίας της μακρινής Αυστραλίας.

Πάμε τώρα στο δεύτερο πλοίο της Aegean Speed Lines, το “SPEEDRUNNER II”.
Αυτό ξεκίνηςε δρομολόγια το 2007.
Ιταλικό πλοίο που ναυπηγήθηκε στα Ναυπηγεία της Fincantieri στην Ιταλία με το όνομα “PEGASUS TWO”.
Πλοίο 95 μέτρων μήκους και 16 μέτων πλάτους, καλοτάξιδο και λειτουργικό.
Για ένα χρόνο ταξίδεψε μαζί με το “SPEEDRUNNER I”, ενώ από το 2009 συνταξίδεψε για λίγα χρόνια με το επίσης ιταλικής ναυπήγησης, το “SPEEDRUNNER IΙΙ” (HSC SUPERSEACAT THREE).

Το 2011 το SPEEDRUNNER IΙ” βρέθηκε κοντά στη δίνη του πολέμου της Λιβύης προσεγγίζοντας στο λιμάνι της Μπενγκάζης για τη μεταφορά εγκλωβισμένων ανθρώπων λόγω του πολέμου.
Τότε προσέγγισε και το λιμάνι της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου.

Το 2011 το πλοίο ταξίδεψε στη γραμμή Κρήτης-Σαντορίνης, μια γραμμή κερδοφόρα και πολλά υποσχόμενη.
Το πλοίο τελικά δεν συνέχισε την επόμενη χρονιά σε καμιά γραμμή και παροπλίστηκε στον Κόλπο της Ελευσίνας.
Γύρω στο 2014 ξεκίνησαν οι προσπάθειες για την πώλησή του σε εταιρεία συμφερόντων Παραγουάης.
Το 2016 θα βρεθεί στις Αζόρες ως “Paraguana I“ με καπετάνιο τον καπετάν-Γιάννη Σιγάλα.
Στις Αζόρες ταξίδεψε στη θέση του “HSC HELLENIC WIND” που ξεκίνησε δρομολογια στα ελληνικά νερά ως “HELLENIC HIGHSPEED”

Σήμερα είναι δεμένο στο λιμάνι της Guaira, κοντά στο Carakas.

Top επιλογές της εβδομάδας

Πότε ξεκινούν δρομολόγια ταχύπλοα και ΑΝΕΜΟΣ για Σίφνο Σέριφο Μήλο.Τι νέο θα υπάρξει

Άλλη μια σεζόν ετοιμάζεται σιγά σιγά να ξεκινήσει για τα νησιά μας. Ενώ παλαιότερα ξεκινούσε Ιούνιο και τελείωνε τέλος Αυγούστου, τα τελευταία χρόνια ξεκινά από Μάρτιο και φτάνει μέχρι και Οκτώβριο, Νοέμβριο, λόγω των αρκετών ακτοπλοϊκών δρομολογ...

Σίφνος: Μία διαφορετική εκδρομή με REO στην Αγία Μαρίνα στην Σίφνο-Βίντεο

Οι γυναίκες αλλά και οι άντρες των Καμαρών Σίφνου αποφάσισαν σήμερα να πάνε να ανάψουν την Αγία Μαρίνα στο Φλάμπουρο της Σίφνου. Πήραν μαζί τους μεζεδάκια, κρασάκι και καλή διάθεση και καλούν όποιον θέλει να πάει σήμερα να τον κεράσουν. Φυσικά...

Ευχάριστο νέο για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια;

To ΑΡΤΕΜΙΣ είναι το πλοίο που εκτελεί τα δρομολόγια των ενδοκυκλαδικών με απόλυτη επιτυχία. Από την 10/3/25 μέχρι και τις 10/4/25 το πλοίο θα σταματήσει για την ετήσια ακινησία του και θα αντικατασταθεί από το ταχύπλοο HELLENIC HIGH SPEED όπως γί...

Το “ΚΡΗΤΗ ΙΙ» της ΑΝΕΚ ετοιμάζεται για το ταξίδι του για τον Άδη των πλοίων.Βίντεο από Σίφνο

Ένα πλοίο που αγαπήσαμε πολύ ετοιμάζεται να φύγει για το στερνό ταξίδι.Το "ΚΡΗΤΗ ΙΙ» της ΑΝΕΚ ετοιμάζεται για το ταξίδι του για τον Άδη των πλοίων.Από τον Κόλπο της Ελευσίνας στην ακτή της Τουρκίας. Το πλοίο πρωτοήρθε στην Ελλάδα το μακρινό 1...

Η φωτογραφία της ημέρας

Τι κοινό έχουν οι τέσσερις Σιφνιοί φίλοι της φωτογραφίας, δύο από το σχολείο του Αρτεμώνα και οι δύο από το σχολείο της Απολλωνίας; Από αριστερά, Μάκης Κόμης, Νίκος Συνοδινός, Λάης Βέλλης και Σίμος Ατσόνιος.
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
570ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες

spot_img