Τείνω να συμφωνήσω με πολλά ἀπό τα γραφόμενα του κ. Σαλεμῆ.
Αὐτό πού θα ἒπρεπε στην παρούσα φᾶσι να γίνη, εἶναι ἡ σοβαρή μελέτη δύο ἐναλλακτικῶν λύσεων, α) ή δημιουργία λιμενοβραχίονος στο Φανᾶρι και συνακολούθου περιφερειακοῦ δρόμου και β) ἡ ὑπογειοποίησις τῆς ὁδεύσεως ἀπό το Λιμεναρχεῖο μέχρι τό πάρκινγκ με παράλληλη πλήρη πεζοδρόμησι τῆς ἐμπορικῆς ὀδοῦ.
Σε ἐκεῖνο πού συμφωνῶ ἀπολύτως με τον κ. Σαλεμῆ εἶναι ἡ ἀπαράδεκτη ἐπίκλησις τοῦ «κόστους» .
Ἡ Σίφνος ἒχει ἀποδείξει διαχρονικά ὃτι μπορεῖ να ἀνακαλύπτη τρόπους χρηματοδοτήσεως.
Ἐάν σκεπτόμασταν «κακομοιρίστικα» δεν θα ὑπῆρχαν στην Σίφνο οὒτε το ΕΑΚΝ Σίφνου (κόστος 400 εκατ. Δρχ), οὒτε ἡ Ἀκρόπολις τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέα (κόστος 400 εκτ. Δρχ.) οὒτε ἠ Μαρίνα τοῦ Πλατύ Γυαλοῦ , οὒτε το πεντάστερο ξενοδοχεῖο ΕΛΙΕΣ στο Βαθύ. Ἒργα πρόσφατα πού ἀποδεικνύουν την δύναμι τῆς Σίφνου και τῶν ἁπανταχοῦ Σιφνίων.
Ἀναλογισθεῖτε ὃμως ποιοί ἦταν οἱ μπροστάρηδες στήν ὑλοποίησι τέτοιων μεγάλων ἒργων τήν τελευταία εἰκοσαετία;
Αὐτοί θα εἶναι και στην ὑλοποίησι ἑνός λιμανιοῦ ἀντάξιου τῆς ἱστορίας τῆς Σίφνου.
Ἀντώνιος Γ. Ζαμπέλης
Πρόεδρος τοῦ Συνδέσμου Σιφνίων
Κοινοτικός Σύμβουλος Ἀπολλωνίας Σίφνου