Πέμπτη, 13 Αυγούστου, 2026
25.7 C
Sifnos

ΤΡΩΤΕ ΨΑΡΙΑ ΓΙΑ ΓΕΡΗ ΚΑΡΔΙΑ

Διαφήμιση

Από τους πιο αποτελεσματικούς προστάτες της καρδιάς είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (EPA και DHA) όπως αποδεικνύεται από μια νέα μεγάλη επιστημονική μελέτη. Σύμφωνα με αυτή, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που εμπεριέχονται κυρίως στα διατροφικά συμπληρώματα και τα ψάρια, μπορούν να προστατεύσουν την καρδιά ακόμα και όσων έχουν υψηλή χοληστερίνη ή υψηλά τριγλυκερίδια καθώς μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου.

Επικεφαλής της έρευνας ήταν ο επιδημιολόγο, δρ. Ντομινίκ Αλεξάντερ του Ινστιτούτου EpidStat του Μίσιγκαν. Αυτός και η ομάδα του μελέτησαν στοιχεία που προέκυψαν από 34 διαφορετικές κλινικές και έρευνες. Συνολικά οι εν λόγω έρευνες βασίστηκαν στην μελέτη πάνω από 820.000 ατόμων και τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό «Proceedings» της Κλινικής Mayo
Τα ωμέγα-3 υπό μορφή συμπληρωμάτων καθώς και τα ψάρια ως γεύμα για δυο φορές την εβδομάδα μπορούν να θεωρούνται οι δυο καλύτερες προλήψεις για την μη εμφάνιση στεφανιαίας νόσου, που αποτελεί την βασική αιτία θανάτου μέσω καρδιολογικών επιπλοκών. Σημειώνεται βέβαια πως το μέγεθος των διατροφικών συμπληρωμάτων με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που μπορεί κανείς να παίρνει ανά ημέρα δεν πρέπει να ξεπερνά 1.000 ml.

Από την συγκεκριμένη μεγάλη μελέτη, διαπιστώθηκε συγκεκριμένα πως η κατανάλωση ωμέγα-3 μειώνει κατά 16% τον καρδιαγγειακό κίνδυνο σε όσους έχουν υψηλά τριγλυκερίδια και κατά 14% σε όσους έχουν υψηλή «κακή» χοληστερίνη (LDL). Συνολικά για τον πληθυσμό, ο κίνδυνος είναι μειωμένος κατά τουλάχιστον 6% και φθάνει έως 18%.
Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που τα ωμέγα-3 συνδέονται με την καρδιακή πρόληψη. Παλιότερες μελέτες άλλωστε έχουν αναδείξει ξανά πως συμβάλουν στον μειωμένο κίνδυνο καρδιακής αρρυθμίας, την χαμηλότερη αθηροσκλήρυνση, την μικρότερη υπέρταση και τέλος, στο χαμηλότερο επίπεδο λιπιδίων στο αίμα.

Πηγή:www.itrofi.gr

Διαφήμιση

Top επιλογές της εβδομάδας

Σίφνος: Φόρτωση λεωφορείου ρυμουλκούμενο στο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ.Βίντεο

Το λεωφορείο της Ανθής (όπως το αποκαλούμε εδώ στην Σίφνο) έπειτα από βλάβη φορτώνεται στο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ ρυμουλκούμενο με ειδικό όχημα που ήρθε εκτάκτως από Αθήνα.Όλα καλά, το λεωφορείο επέστρεψε χθες από Αθήνα με το ΤΑΛΩΣ.Να αναφέρουμε ...

Σίφνος: Συγκέντρωση Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη στο λιμάνι και το στενό της Απολλωνίας.Βίντεο-φωτογραφίες

Σε 84 σημεία σε όλη την Ελλάδα πραγματοποιούνται σήμερα, Κυριακή (9/8) δράσεις υπέρ της Παλαιστίνης.Στην Σίφνο η δράση ξεκίνησε το πρωί από το λιμάνι Καμαρών Σίφνου και το βράδυ στις 21:00 έγινε συγκέντρωση στο κέντρο της Απολλωνίας και πορεία σ...

Σίφνος: Από τον Μητροπολίτη Σύρου η Ακολουθία του Μεγάλου Παρακλητικού Κανόνος προς την Υπεραγία Θεοτόκο στο Μοναστηριακό Μετόχιο της Παναγίας της Χρυσοπηγής.Βίντεο-φωτογραφίες

Με την παρουσία της Δημάρχου Σίφνου Μαρίας Ναδάλη, του Αντιδημάρχου Νικολάου Βενάκη του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Νικολάου Χρυσίνη και Δημοτικών Συμβούλων Σίφνου, του Προέδρου του Συνδέσμου Σιφνίων Αντωνίου Γ.Ζαμπέλη, του πρώην Δημάρχου Γιάν...

Δείτε τις αφίξεις επιβατών Ιουλίου 2026 στην Σίφνο

Στον πίνακα που ακολουθεί βλέπουμε την αφίξεις Ιουλίου 2026 με αύξηση σε σχέση με το 2025 και συγκρίσεις 2018-2026:
18,209ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,217ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,766ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
14,030ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες