ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εκ μέρους όλων των λογιστικών γραφείων Σίφνου
Στα πλαίσια των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί με το πρόβλημα του κορωνοϊού, και θέτοντας τα θέματα υγείας των εργαζομένων των γραφείων μας όσο και των πελατών μας σε προτεραιότητα, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης ανακοινώνουμε στους πελάτες μας ότι:
Από 16/03/2020 έως και 31/03/2020
οι επικοινωνίες και οι εργασίες του γραφείου μας θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και όχι με φυσική παρουσία των πελατών.
Μόνο σε ειδικές και έκτακτες περιπτώσεις τα γραφεία θα δέχονται φυσική παρουσία των πελατών.
Η παράδοση/παραλαβή τιμολογίων ή άλλων εγγράφων θα γίνεται μετά από ηλεκτρονική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες.
Στην προαναφερόμενη περίοδο δεν θα υποβάλλονται δηλώσεις ή αιτήσεις όταν μπορούν να υποβληθούν μετά την περίοδο αυτή (π.χ. αιτήσεις για αλλαγή ΔΕΗ, Α21, αλλαγές στο Ε9, κ.τ.λ.).
Στο χρονικό αυτό διάστημα θα μεταβαίνουμε στις Δημόσιες Υπηρεσίες μόνο για επείγουσες υποθέσεις σεβόμενοι και τους εκεί εργαζόμενους.
Η απόφαση μας έχει βάση κοινωνικής ευθύνης και αφορά την υγεία τόσο των εργαζομένων του γραφείου μας όσο και των πελατών μας. Καλούμε και τους πελάτες να σεβαστούν την απόφασή μας και μάλιστα να προσπαθήσουν, όσοι μπορούν, να πράξουν το ίδιο για αυτούς και τους εργαζομένους τους.
Με καλή συνεργασία όλα γίνονται
Οι υπεύθυνοι των λογιστικών γραφείων