Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου στα τέλη της δεκαετίας του ‘90 πήρε την απόφαση να ναυπηγήσει τρία ταχύπλοα πλοία μεγάλου μήκους και μεγάλων δυνατοτήτων.
Πρώτο κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» γεμίζοντας υπερηφάνεια τα μέλη και τους μετόχους της εταιρείας, τους επιβάτες και όλο τον κόσμο της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Ακολούθησαν το «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ» και το επιβλητικό «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ», το ταχύτερο πλοίο της Μεσογείου.
Η συνέχεια δεν δικαίωσε τις προσδοκίες και τα πλοία αυτά δεν μακροημέρευσαν στην ελληνική ακτοπλοΐα.
Γύρω στα 2009 τα δύο από τα τρία αυτά πλοία δρομολογούνται σε ενδοκυκλαδικές γραμμές με έδρα τη Σύρα.
Τα πλοία μετονομάστηκαν σε «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι» (πρώην «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ») και «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» (πρώην «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ»).
Εδώ βλέπουμε το «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» (πρώην «ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ») στο λιμάνι της Σικίνου.
Στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια παρέμειναν για δύο περίπου χρόνια εξυπηρετώντας τα νησιά των Κυκλάδων.
Για τα νησιά μας ήταν τότε πρωτόγνωρο να ταξιδεύουν ταχύπλοα σε ενδοκυκλαδικές γραμμές.
Για τα πλοία, όμως, ήταν εξαιρετικά επιζήμιο.
Τα πλοία ταξίδευαν με μειωμένη ταχύτητα και σε συνδυασμό με την ελλειπή συντήρηση προκάλεσαν σοβαρά μηχανικά προβλήματα στα πλοία που δεν μπόρεσαν να ξαναδούν από τότε άσπρη μέρα.