Είναι το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου στη νέα του γραμμή που περιλαμβάνει και το νησί της Σίφνου.Όταν το πλοίο έφτασε στο λινάνι άναψαν αρκετά καπνογόνα απο την προβλήτα και το πλοίο ανταπέδωσε με σφυριξιές
Στο λιμάνι το πλοίο περίμεναν εκτός από τον πράκτορα Γιώργο Ποδότα,η Δήμαρχος κα Μαρία Ναδάλη,ο αντιδήμαρχος κος Γιώργος Γεωργούλης,ο πρόεδρος του λιμενικού ταμείου κος Απόστολος Διαμαντής και αρκετοί Δημοτικοί σύμβουλοι.
Κατόπιν ανέβηκαν στην γέφυρα όπου και άφησαν γλυκά και ευχήθηκαν στον καπετάνιο και το πλήρωμα καλά ταξίδια
Ακολουθεί το βίντεο με πρ΄ωτες δηλώσεις του καπετάνιου και του πράκτορα Γιώργου Ποδότα:
http://https://www.youtube.com/watch?v=P00J–sN7Bk
Το πλοίο «Ολύμπους» είναι ένα πολύ καλό πλοίο που προσπαθεί να κάνει μία νέα αρχή σε μια καριέρα που γνώρισε πολλές όμορφες αλλά και πολλές δύσκολες στιγμές.
Το πλοίο ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό της εταιρείας του κ. Γιαννάτου.
Ήταν το 1998 οταν το πλοίο ξεκίνησε να ταξιδεύει για την Med Link Lines στη γραμμή από Πάτρα για Ηγουμενίτσα-Μπρίντεζι και με προσεγγίσεις στην Κερκυρα.
Ήταν το «Maria G”, το «Βασιλοβάπορο του Γιαννάτου» όπως το αποκαλούσαν στο λιμάνι της Πάτρας.
Τα χρόνια που ακολούθησαν τα δεδομένα στις γραμμές της Ιταλίας άλλαξαν άρδην με τη δρομολόγηση πολλών νεότευκτων πλοίων.
Το «Μaria G” περασε τελικά στην εταιρεία EΝDEAVOUR της οικογένειας Τζανετάτου και μετονομάστηκε σε «Elli T”.
Ακολούθησαν όμορφες μέρες για το πλοίο που κρατησαν μέχρι το 2010-2011.
Στη συνέχεια η εταιρεία του σταδιακά αποχώρησε από την ακτοπλοΐα και το πλοίο βρέθηκε να ταξιδεύει το 2012 στη γραμμή από τον Πειραιά για το Ρέθυμνο με τον καπετάν-Γιώργη τον Αρβανίτη στο τιμόνι.
Παρά το φιλόδοξο ξεκίνημα οι δυσκολίες για το πλοίο ήταν μεγάλες, ο ανταγωνισμός από τις δύο μεγάλες εταιρείες του νησιού πολύ σκληρός, ενώ προέκυψαν και μηχανικά προβλήματα με αποτέλεσμα το πλοίο να διακόψει τα δρομολόγιά του.
Έπειτα από κάποια χρόνια το πλοίο ξεκίνησε ξανά τα δρομολόγιά του το 2019 και τα συνέχισε με διακοπές μέχρι το καλοκαίρι του 2020.
Η νέα γραμμή ήταν αυτή τη φορά από Πειραιά για Μήλο-Σαντορίνη-Ρέθυμνο.
Στη δική μας γραμμή τώρα ξέρουμε όλοι ότι το «Διονύσιος Σολωμός» είναι ένα πλοίο εξαιρετικό με πολλές δυνατότητες, σίγουρα ένα από τα καλύτερα πλοία του Αιγαίου και με τον εξαιρετικό καπετάν Μιχάλη Λυγνό(έναν από τους καλύτερους καπετάνιους που έχει περάσει από την γραμμή σύμφωνα πάντα με την άποψη μας)είναι η τέλεια επιλογή.
Όμως, σίγουρα δεν αρκεί για να καλύψει τη γραμμή το καλοκαίρι.
Το καλοκαίρι του 2020 ήταν ένα ιδιόμορφο καλοκαίρι με κίνηση μειωμένη κατά 50% περίπου.
Για το λόγο αυτό το «Διονύσιος Σολωμός» μπόρεσε να καλύψει τη γραμμή δίχως προβλήματα.
Αν το καλοκαίρι του 2021 είναι ένα πιο «κανονικό» καλοκαίρι τότε θα χρειαστεί και δεύτερο συμβατικό πλοίο.
Τα ταχύπλοα θα είναι σίγουρα αρκετά, αλλά τα συμβατικά παίζουν και αυτά έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη διακίνηση επιβατών και οχηματων.
Το «Ολύμπους» μπορεί να αποδειχθεί μία καλή λύση.
Το πλοίο είναι εξαιρετικό.
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε τα δύο προηγούμενα χρόνια το πλοίο μπορεί να εξυπηρετήσει τα νησιά μας.
Έχει ένα πολύ μεγάλο γκαράζ, έχει όμορφους εσωτερικούς χώρους, έχει σίγουρα πολλές δυνατότητες.
Για τη Σίφνο το «Ολύμπους» μπορεί να αποδειχθεί λίρα εκατό.
Απευθείας δρομολόγιο από Πειραιά σε ώρες απογευματινές και επιστροφή στον Πειραιά τις πρωτινές ώρες.
Είναι δύναμη το «Ολύμπους».
Έχει καλή ταχύτητα και καλό ταξίδεμα στον καιρό.
Και ευχόμαστε να πάνε όλα καλά.
Ευχόμαστε καλά ταξίδια στο «Ολύμπους» και στο πλήρωμά του.
Όλα να πάνε καλά και το πλοίο να στεριώσει στη γραμμή.