Κυριακή, 28 Ιουνίου, 2026
25.2 C
Sifnos

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΙΦΝΟΥ: “Το κλείσιμο τραπεζών προσβάλει το νησί, τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις, τους πάντες. Θα παίρνουμε πλοίο για να βρούμε τράπεζα;”

Διαφήμιση

“Το κλείσιμο τραπεζών προσβάλει το νησί, τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις, τους πάντες. Θα παίρνουμε πλοίο για να βρούμε τράπεζα;” ρωτά η δήμαρχος Σίφνου κα Ναδάλη, που μαζί με την πρόεδρο του Σωματείου Χρηματοπιστωτικού (νομού Αττικής) κα Χαλιού μας αποτυπώνουν το σερί λουκέτων τραπεζών, που αφήνουν στον αέρα ολόκληρες περιοχές της επικράτειας.
«Δεύτερο λουκέτο τραπεζικού υποκαταστήματος. Δεύτερο χαριστικό πλήγμα στο νησί μέσα σε 2 μήνες. Πλήττονται κάτοικοι επαγγελματίες, οικογένειες, το νησί και η νησιωτικότητα. Δεν θα το αφήσουμε έτσι» δηλώνει σε έξαλλη κατάσταση στο Sputnik στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί της η δήμαρχος Σίφνου, Μαρία Ναδάλη, μιλώντας μας για τη ζημιά που προκαλεί το λουκέτο που μπαίνει μέχρι το τέλος Ιουλίου στο υποκατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στο κυκλαδονήσι, έναν μήνα μετά από το λουκέτο που μπήκε στην Alpha Bank.
Αύριο με το χαρακτήρα του κατεπείγοντος θα συζητηθεί το κλείσιμο του τραπεζικού υποκαταστήματος σε έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο.

«Θα διαμαρτυρηθούμε και θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, προκειμένου να αποτρέψουμε αυτή την αιφνιδιαστική απόφαση, που προσβάλει το νησί, τους κατοίκους, τις επιχειρήσεις του. Τους πάντες. Θα παίρνουμε πλοίο για να βρούμε τράπεζα» αναφωνεί η δήμαρχος Σίφνου, που τονίζει ότι δεν μπορούν να μεταβούν τα πάντα σε ηλεκτρονική διαχείριση μέσω e-banking.

«Οι συνταξιούχοι δεν έχουν e-banking. Υπάρχουν δουλειές που γίνονται αποκλειστικά με τη φυσική παρουσία. Τι θα γίνει; Οι 80χρονοι θα παίρνουν το πλοίο να μεταβούν στο νησί που υπάρχει υποκατάστημα η τράπεζα. Είναι δυνατόν; Έχει έξοδα ναύλων, ίσως χρειαστεί και διανυκτέρευση. Τα δε δρομολόγια αραιώνουν τον χειμώνα. Τι θα κάνουμε; Δεν είναι παίρνω το αμάξι και πετάγομαι στην επόμενη πόλη! Το αντιλαμβάνεται αυτό κανένας; Είναι φυσιολογικό να μας υποχρεώνουν να πηγαίνουμε στη Μήλο για την τράπεζα Πειραιώς και στη Σέριφο για την Alpha Bank, που διατηρούν τα υποκαταστήματα; Αυτό που συμβαίνει είναι χωρίς προηγούμενο» επισημαίνει κα Ναδάλη, για ένα νησί που μόνο την τουριστική σεζόν του 2019 υποδέχτηκε εκατόν τριάντα χιλιάδες επισκέπτες.

Η Alpha Bank σφραγίστηκε τον περασμένο Απρίλιο. Στις 22 Ιουλίου, όπως ανακοίνωσε η διευθύντρια του υποκαταστήματος της Πειραιώς στο νησί κα Κουρουπάκη στη δήμαρχο, κλείνει και αυτό.
«Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό συμβαίνει και σε άλλα νησιά, αλλά τόσο ξαφνικά δυο λουκέτα σε ένα νησί! Δεν θα περάσει. Θα το παλέψουμε» καταλήγει η δήμαρχος, περιγράφοντάς μας μια κατάσταση, που μας επιβεβαιώνει και η πρόεδρος του Σωματείου Χρηματοπιστωτικού του νομού Αττικής και μέλος της εκτελεστικής γραμματείας της ΟΤΟΕ, Έφη Χαλιού.

Στόχος τα 300 υποκαταστήματα σε κάθε τράπεζα
«Στόχος είναι κάθε τράπεζα να διατηρήσει 300 υποκαταστήματα πανελλαδικώς. Η Πειραιώς είχε 484 και κλείνει τα 64, οπότε θα φτάσει στα 420. Έχει ακόμη δηλαδή “λίπος”. Η Εθνική έχει 370 και κλείνει τα 25 η Alph aBank 320 και σφραγίζει τα 34. Οπότε ολόκληρες περιοχές της επικράτειας, νησιά, όπως η Αλόννησος, χωριά, στη Θεσσαλονίκη, στην Ήπειρο, δεν θα έχουν καμία τράπεζα» μας εξηγεί η κα Χαλιού.
Αυτό δεν γίνεται τυχαία… «Είναι όρος για να πάρουμε τα λεφτά από το Ταμείο Ανάκαμψης» διευκρινίζει.
«Η μετάβαση στην ψηφιοποίηση της εργασίας, στο e-banking, στο mobile packing, στην τηλεργασία είναι προαπαιτούμενο. Και στο εξής ένας συνταξιούχος θα πρέπει να ταξιδεύει χιλιόμετρα, ή να παίρνει πλοίο για να πάρει τη σύνταξή του. Γιατί πόσοι χωρικοί και νησιώτες έχουν e-banking;».
Αντιδράσεις δεν υπάρχουν μόνο από δημοτικές αρχές, συλλογικότητες, φορείς και κατοίκους αλλά και από εργαζομένους σε υποκαταστήματα τραπεζών, προσθέτει η κα Χαλιού.
«Χτες στο υποκατάστημα της Attica Bank στον Πύργο της Ηλείας, που κατεβάζει ρολά, έγινε απεργία, επειδή ένας υπάλληλος απολύθηκε, διότι δεν αποδέχτηκε την εθελούσια. Μιλάμε για ένα πρωτοφανές σκηνικό επιβολής εθελουσίων, που πρόκειται στην ουσία για εθελοντικές απολύσεις. Κι έρχονται τα χειρότερα» είναι η πρόβλεψη με την οποία καταλήγει η πρόεδρος του Σωματείου Χρηματοπιστωτικού του νομού Αττικής.

Πηγή: sputniknews.gr

Διαφήμιση

Top επιλογές της εβδομάδας

Ανακοίνωση από την επιτροπή Αγίου Συμεών Σίφνου σχετικά με ακαθαρσίες από ανεπιτήρητα ζώα στους προαύλιους χώρους του ναού

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΥΡΟΥΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΣΙΦΝΟΥΣίφνος, 22-06-2026ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΕπειδή δυστυχώς διαπιστώνεται καθημερινά, από προσκυνητές και επισκέπτες, Έλληνες καιαλλοδαπούς, ότι οι προαύλιοι χώροι της εκκ...

3 μεγάλα καλοκαιρινά πάρτι από τον ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. για τη στήριξη της Σίφνου – Πώς μπορείτε να βοηθήσετε

Η καρδιά της προσφοράς και της διασκέδασης χτυπά φέτος στα πάρτι του ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. (Σύνδεσμος Νεολαίας Σίφνου «Ο Άγιος Εφραίμ»).Ο σύλλογος διοργανώνει τρεις μεγάλες εκδηλώσεις για το καλοκαίρι του 2026. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος:να συγκεντρωθο...

Ζητούνται κατοικίες για τους τεχνικούς που θα αναβαθμίσουν το γήπεδο της Σίφνου.

Στο πλαίσιο αναβάθμισης του δημοτικού σταδίου Σίφνου, ζητούνται σπίτια για τους τεχνικούς, για κατάλυμα 4 ατόμων σε δίκλινα ή μονόκλινα δωμάτια για διάστημα από 20/7/26-20/10/26.Τηλ επικοινωνίας 6970123139

Υπουργείο Εσωτερικών: Σπίτια για γιατρούς νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ενστόλους σε 12 νησιά

Ευρείας κλίμακας πρόγραμμα ανέγερσης κατοικιών σε μικρά, απομακρυσμένα ή τουριστικά νησιά τα οποία θα διατεθούν για δωρεάν διαμονή σε ιατρούς, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ενστόλους προωθεί το υπουργείο Εσωτερικών.Πρόκειται για μία από τις πιο...

Η Φωτογραφία της ημέρας

Έχουμε καιρό να ανεβάσουμε φωτογραφία της ημέρας, ανεβάζουμε σήμερα αλλά χωρίς πολλά λόγια γιατί αυτή η φωτογραφία(μαλλον είναι από κάλαντα)μιλάει και συγκινεί από μόνη της!
18,209ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,217ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,702ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
14,030ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες