«Το λιμάνι γκαζώνει και σωρηδόν τις κούρσες ξεφορτώνει» θα μπορούσε να πει κάποιος για την Πύλη Γ2 στο λιμάνι του Πειραιά όπου βρίσκονται αυτές τις ημέρες «παρκαρισμένα» χιλιάδες οχήματα…
Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων πηγαίνει αρκετά καλά στην Ελλάδα, παρά τα προβλήματα που υπάρχουν σχετικά με τις παραγωγές από τα εργοστάσια. Οι πελάτες διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις και οι εταιρείες με τη σειρά τους αναζητούν τρόπους να φέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες από τη ζήτηση που υπάρχει.
Ήδη για τον μήνα Ιούλιο και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 10.677 ταξινομήσεις.
Όπως ξέρετε, η συντριπτική πλειοψηφία των καινούργιων αυτοκινήτων έρχεται από τη θάλασσα και με ειδικά διαμορφωμένα πλοία που η χωρητικότητά τους φτάνει ακόμα και τα 5.000 οχήματα. Τα πλοία αυτά «δένουν» στο λιμάνι του Πειραιά και σε συγκεκριμένο σημείο όπου εκεί ειδικευμένο προσωπικό τα τοποθετεί σε ντάνες και αργότερα με νταλίκες μεταφέρονται στα logistics για προετοιμασία και παράδοση.
Το λιμάνι του Πειραιά είναι και ενδιάμεσος σταθμός φόρτωσης οχημάτων οπότε χιλιάδες είναι και τα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ελλάδα και μετά από μερικές ημέρες αλλάζουν… πλοίο για να μεταβούν στον τελικό του προορισμό.
Δεν υπάρχει πουθενά χώρος
Αυτές τις ημέρες στο λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα στην πύλη Γ2 όπου γίνεται η διαχείριση των αυτοκινήτων ισχύει το αδιαχώρητο από χιλιάδες οχήματα που περιμένουν τη σειρά τους για να πάνε στον τελικό τους προορισμό.
Όπως μπορείτε να δείτε και από τις αποκλειστικές εικόνες του Newsauto, δεν υπάρχει χώρος ούτε για… δείγμα, γεγονός που επιβεβαιώνει τη ζήτηση που υπάρχει αλλά και την κίνηση που αφορά στη μεταφορά οχημάτων προς άλλες χώρες.