Tα χρόνια περνούν…
Τα σινιάλα μένουν…
Οι παλιές αγάπες μένουν….
Ο πανδαμάτορας χρόνος δεν κατάφερε να σβήσει ένα σινιάλο ιστορικό από τις θάλασσες του Ιονίου και της Αδριατικής.
Τι και αν πέρασαν τα χρόνια, τι και αν ήρθαν τα πάνω-κάτω στην Αδριατική.
Το σινιάλο με τη δανέζικη κορώνα ακόμα ταξιδεύει περήφανο.
Σίγουρα τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά.
Το “Πάτρα Εξπρές”, το “Μπάρι Εξπρές”, το “Saturnus”, το “Vega”, το “Αthens Express”, το “Pollux”, τo “Polaris”, τo “Venus”/”Siren” έχουν φύγει εδώ και χρόνια.
Απέμειναν τα πλοία με το όνομα “RIGEL” και το “BARI”, όσο ταξιδεύει, να κρατάνε ακόμα ζωντανό το σινιάλο.
Τώρα πρέπει να ταξιδεύουν το “RIGEL II”, “RIGEL III” και το “RIGEL VII”.
Είναι μία εταιρεία που άντεξε στις κοσμογονικές αλλαγές που έφερε η δρομολόγηση των πλοίων της SUPERFAST FERRIES από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και μετά.
Είναι η εταιρεία που αποχώρησε από γραμμές που μεγαλούργησε για είκοσι χρόνια για να επιστρέψει ξανά.
Από το 1984 και την δρομολόγηση του “Μπάρι Εξπρές” έως την δρομολόγηση των “SUPERFAST Ι” και “ΙΙ” το Μπάρι ήταν το Βασίλειο της εταιρείας.
Σταδιακά η εταιρεία συρρικνώθηκε.
Μετά το 2010 οι συνθήκες έγιναν ακόμα πιο δύσκολες και οι ισορροπίες ολοένα και πιο εύθραυστες.
Παρόλα αυτά καταφέρνει να μένει ακόμα ζωντανή στην σκηνή…
Σαν ROCK συγκρότημα…
Από το “ΑTHENS EXPRESS” που το βλέπουμε στη φωτογραφία δεμένο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας το 1999 έως το 2021 και το “RIEGEL VII” έχει κυλήσει πολύς χρόνος.
Το σίγουρο είναι ότι ο CΟRΤΟ MALTESE πάντα θα βρίσκει ένα Βεντουρόπλοιο για να περάσει απέναντι.
Είτε από την Ηγουμενίτσα για το Μπάρι.
Είτε από το Μπάρι για το Δυρράχιο.
Το έχει περίπου πει και ο μεγάλος CORTO “Τα πλοία-καριέρας με αφήνουν παντελώς αδιάφορο”….
Για τα παλιά πλοία…
Για τα παλιά αγαπημένα σινιάλα….