Είναι το πλοίο που άρον-άρον δρομολογήθηκε στη θέση του “AQUA BLUE” που από τις αρχές Ιουλίου 2021 τέθηκε εκτός δρομολογίων λόγω σοβαρής μηχανικής βλάβης.
Το “AQUA STAR” ανήκε μέχρι το καλοκαίρι του 2021 στην Portucalence Shipping, η οποία είναι εταιρεία ελληνικών συμφερόντων. Στην εταιρεία αυτή ανήκε και το “ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ” στο τελευταίο κομμάτι της ευρωπαϊκής του καριέρας.
Το “AQUA STAR” είναι το πρώην “SAINT ELOI”, “CHANNEL ENTENTE”, “KING ORRY”, “MOBY LOVE 2”, “ΑΙΟΛΟΣ” και “AΖΟΡΕΣ ΕΞΠΡΕΣ”.
Είναι ένα πολύ όμορφο πλοίο που θυμίζει το αγαπημένο μας “ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ”. Τα δύο πλοία έχουν πολλές ομοιότητες. Nιώθεις σαν να γυρίζει πίσω ο χρόνος. Αλλά, παρά την ηλικία του, το πλοίο διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση. Το πλοίο έχει αρκετές ομοιότητες και με το “ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ”. Για όσους αγαπούν τα παλιά πλοία είναι ένα πλοίο που έρχεται μέσα από τα θαλασσινά μας όνειρα. Αλλά και πάλι πολύ λίγα πλοία διαθέτουν εσωτερικούς χώρους σαν αυτούς του “AQUA STAR”.
Το πλοίο είναι πραγματικά ένα πανέμορφο πλοίο που η Portucalence Shipping το είχε ετοιμάσει με πολύ μεράκι για να ταξιδέψει και αυτό στις μακρινές Αζόρες.
Το πλοίο είχε αγοραστεί από την ΜΟΒΥ LINES μαζί με το “MOBY BABY”, το θρυλικό “SVEA DROTT” και “EARL GODWIN”.
Το πλοίο αυτό έδεσε στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας με το όνομα “ΑΝΕΜΟΣ”, αλλά δεν ταξίδεψε ποτέ στην Ελλάδα.
Το σημερινό “AQUA STAR” προοριζόταν, αρχικά, για τις Αζόρες.
Όταν τα σχέδια ματαιώθηκαν προσπάθησαν να του βρουν μια άγονη γραμμή, αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό.
Χωρίς “ισχυρό σινιάλο” στις μπάντες του πλοίου δύσκολα παίρνεις πια άγονη γραμμή στηνν Ελλάδα του 2021.
Στην ανάγκη το πλοίο αποκτήθηκε από την SEA JETS και κλήθηκε αρχικά να καλύψει το κενό του “AQUA BLUE”.
Όμως, όλοι γνώριζαν ότι η μεταφορική ικανότητα του πλοίου είναι σημαντικά πιο μικρή σε σχέση με αυτήν του “AQUA BLUE”.
Eξαιτίας της μικρής μεταφορικής του ικανότητας το πλοίο δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τις ανάγκες της γραμμής.
Σε συνδυασμό με την έλλειψη καμπινών και κάποιες αρχικές μικρές αβαρίες το κλίμα βάρυνε για το πλοίο.
Είναι σίγουρο ότι κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι το πλοίο αυτό θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες της γραμμής τον δύσκολο Αύγουστο της ελληνικής πραγματικότητας.
Όμως, σίγουρα πρόκειται για ένα πολύ καλό πλοίο που σε κάποια άλλη γραμμή μπορεί να σταθεί εξαιρετικά.
Ο καπετάν-Βαγγέλης Ρούπακας και όλο το πλήρωμα του πλοίου έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.
Κάποιες φορές άκουσαν τα “εξ αμάξης” από τους νησιώτες λες και αυτοί αποφάσισαν τη δρομολόγηση του συγκεκριμένου πλοίου στη συγκεκριμένη γραμμή.
Όμως, το πλοίο αξίζει και θα καταφέρει να σταθεί επάξια σε μια πιο κατάλληλη γραμμή.
Οι εσωτερικοί του χώροι είναι μοναδικοί, μιας και δημιουργήθηκαν από την προηγούμενη εταιρεία που ειδικεύεται σαν εταιρεία σε αυτόν τον τομέα.
Η ταχύτητά του είναι γύρω στα 16-18 μίλια.
Είναι ευέλικτο και καλοτάξιδο.
Στα ενδοκυκλαδικά θα γράψει τη δική του ιστορία.
Και στην γραμμή για Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμο θα είναι εξαιρετικό.
Και σε όποια άλλη γραμμή δεν απαιτεί μεγάλη μεταφορική ικανότητα και πολλές καμπίνες για τους επιβάτες.