Κυριακή, 20 Απριλίου, 2025
12.1 C
Sifnos

Τι απαντά η Grimaldi στο Σωματείο Επαγγελματιών Οδηγών για τις συνθήκες στο πλοίο

Ο Όμιλος προχώρησε σε διευκρινίσεις σχετικά με κακές συνθήκες ταξιδιού στο πλοίο Euroferry Olympia που ανέφεραν οι οδηγοί φορτηγών
Σε σχέση με τους πρόσφατους ισχυρισμούς του Συνδικάτου/Σωματείου Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΟΦΑΕ) σχετικά με τις κακές συνθήκες ταξιδιού των μελών του στο πλοίο Euroferry Olympia, το οποίο πήρε φωτιά τη νύχτα της 18ης Φεβρουαρίου 2022, ο όμιλος Grimaldi απαντά:

«Όπως και τα άλλα πλοία του ομίλου Grimaldi, το Euroferry Olympia υποβάλλεται σε τακτικό καθαρισμό και απολύμανση τόσο των καμπινών όσο και των κοινόχρηστων χώρων, ενώ οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθη πρακτική. Οι καλές συνθήκες του πλοίου επιβεβαιώθηκαν, μάλιστα, στις 16 Φεβρουαρίου 2022 στην Ηγουμενίτσα, όπου το Euroferry Olympia υποβλήθηκε σε επιθεώρηση και έλεγχο από τις ελληνικές Λιμενικές αρχές (συμπεριλαμβάνονται και τα συστήματα ανίχνευσης καπνού και πυρόσβεσης), η οποία έληξε με ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς (σύμβαση SOLAS κ.λπ.), απαγορεύεται αυστηρά η πρόσβαση των επιβατών στα καταστρώματα του γκαράζ, όσο το πλοίο βρίσκεται σε πλεύση. Αυτός ο κανόνας ασφαλείας εφαρμόζεται αυστηρά από τα πλοία του ομίλου Grimaldi. Επιπλέον, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο κανόνας αυτός τηρείται από όλους τους επιβάτες επί του πλοίου, ιδίως από τους οδηγούς φορτηγών, η εκκένωση του χώρου φορτίου ελέγχεται πριν από τον απόπλου και οι καθορισμένες ομάδες πληρώματος περιπολούν τακτικά στα καταστρώματα του γκαράζ κατά τη διάρκεια του πλου.

Εάν κάποιος οδηγός φορτηγού αποφασίσει με δόλο να κρυφτεί στο φορτηγό του, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παράβαση των διεθνών κανονισμών και των κανόνων του ομίλου Grimaldi, η οποία μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια του ιδίου και του πλοίου.

Όσον αφορά τους ισχυρισμούς του ΣΕΟΦΑΕ περί υπεράριθμων κρατήσεων του Euroferry Olympia στην Ηγουμενίτσα το βράδυ της 18ης Φεβρουαρίου, πρόκειται για άλλη μια ανακριβή δήλωση, καθώς το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων (για εμπορεύματα και επιβάτες) του ομίλου Grimaldi δεν επιτρέπει καμία υπεράριθμη κράτηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση των επιβατών, μόνο το 42% της χωρητικότητας των επιβατών ήταν κατειλημμένο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Euroferry Olympia στις 18ης Φεβρουαρίου 2022.

Όσον αφορά τους χώρους διαμονής των επιβατών, οι 77 καμπίνες (που αντιστοιχούν σε 308 κρεβάτια) και τα 409 ανακλινόμενα καθίσματα του πλοίου μπορούσαν εύκολα και άνετα να φιλοξενήσουν τους 239 επιβάτες (εκ των οποίων 159 οδηγοί) που ταξίδευαν στο πλοίο (για ένα ταξίδι 9 ωρών και όχι 25 ωρών, όπως εσφαλμένα αναφέρει το Σωματείο). Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, όπως σε όλα τα πλοία του ομίλου Grimaldi, ένας ορισμένος αριθμός καμπινών διατέθηκε στους οδηγούς φορτηγών προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες τους. Εν προκειμένω, και οι 159 οδηγοί που βρίσκονταν στο πλοίο είχαν καμπίνα, καθώς και άλλοι 26 επιβάτες.

Τέλος, οι ισχυρισμοί ότι το Euroferry Olympia που μετέφερε φορτηγά με επικίνδυνα φορτία δεν μπορούσε να μεταφέρει και επιβάτες, αποτελούν για άλλη μια φορά ανακριβή δήλωση, καθώς το εν λόγω πλοίο είναι ένα επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο, πιστοποιημένο να μεταφέρει τόσο επιβάτες όσο και φορτία, συμπεριλαμβανομένου του φορτίου ΙΜΟ».

Καταγγελίες για άθλιες συνθήκες στις καμπίνες του «Euroferry Olympia»
Εν τω μεταξύ την ώρα που αναπτερώνονται οι ελπίδες για ανεύρεση επιζώντων στο πλοίο Euroferry Olympia, μετά τον εντοπισμό ενός εκ των αγνοουμένων στην πρύμνη του πλοίου, συνάδελφοί τους καταγγέλλουν την εταιρεία για τις άθλιες συνθήκες στο εσωτερικό του πλοίου.

Πολλοί από τους αγνοούμενους είναι οδηγοί φορτηγών, οι οποίοι προτίμησαν, παρά το γεγονός ότι απαγορεύεται, να μείνουν μέσα στο φορτηγά τους και να μην χρησιμοποιήσουν μια από τις καμπίνες του πλοίου.

Ο λόγος, όπως ισχυρίζονται οι ίδιοι, είναι πως οι συνθήκες στις εν λόγω καμπίνες είναι άθλιες, αυτός είναι και ο λόγος που αναγκάζονται να κοιμούνται στα γκαράζ. Μάλιστα, στις φωτογραφίες που έφερε στο φως της δημοσιότητας το MEGA, από το εσωτερικό καμπίνας του πλοίου, φαίνονται οι συνθήκες που επικρατούν.  

www.in.gr

Top επιλογές της εβδομάδας

Δρομολόγια Δημοτικού Λεωφορείου Σίφνου

Λόγω άρνησης των ιδιωτών ιδιοκτητών λεωφορείων, οι οποίοι έχουν κληθεί από τις 12/2 να συνεργαστούν με το Δήμο για τον σχεδιασμό από κοινού προγραμμάτων δρομολογίων που θα εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο τις συγκοινωνιακές ανάγκες του νησιού, ο Δή...

Η αλήθεια για τα 5 σπίτια στα Δίστρατα. Επίσημη τοποθέτηση του Ιάσονα Τσάκωνα για την Σίφνο

Ενημέρωση από την OLIAROS και τον Ιάσονα Τσάκωνα  Στην εκδήλωση με θέμα  «Ανοιχτή Πρόσκληση: Το μέλλον της Σίφνου, ο λόγος στον Δημότη», που διοργάνωσε ο Δήμος Σίφνου στις 10 Απριλίου 2025 στο Πολιτιστικό Κέντρο του νησιού, ο Ιάσων Τσάκ...

Επιστολή σχετικά με το αγροτικό τοπίο στον Φάρο Σίφνου.Υπογραφές

Επιστολή που λάβαμε προς δημοσίευση: Επιθυμούμε να εκφράσουμε  την αντίθεσή μας  και την έκκλησή  μας στον Δήμο Σίφνου, στο Υπουργείο Πολιτισμού, ιδιαίτερα στον τομέα Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς ,στο Υπουργείο Περιβάλλ...

Γιάννης Γεροντής: «Η καθαριότητα και η εικόνα του νησιού μας είναι υπόθεση όλων μας»

«Η καθαριότητα και η εικόνα του νησιού μας είναι υπόθεση όλων μας» Ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να προσφέρουμε ένα περιβάλλον αντάξιο της ιστορίας και της ομορφιάς της Σίφνου, τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες μας. Ευχαρ...

Τα “πλωτά παλάτια”των Μινωϊκών συναντήθηκαν στην Μήλο. Βίντεο

Τα πλωτά παλάτια των Μινωϊκών γραμμών KNOSSOS PALACE και FESTOS PALACE συναντήθηκαν στο λιμάνι της Μήλου.Πρώτο εφτασε το KNOSSOS από Πειραιά και μετά από λίγο το FESTOS ερχόμενο από Ηράκλειο Κρήτης.Κατά την αποχώρηση του KNOSSOS για Κρήτη είχε κάνει...
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
795ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες

spot_img