Είκοσι τρία χρόνια πριν, στα 1999.
Διαφημιστική καταχώριση της ναυτιλιακής εταιρείας STRINTZIS LINES.
Στην καταχώριση αναφέρεται ότι στις 8 Φεβρουαρίου 1999 υπεγράφη συμβόλαιο ανάμεσα στην STRINTZIS LINES και τα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. για την ναυπήγηση τριών υπερσύγχρονων πλοίων.
Στα χρόνια που ακολούθησαν άλλαξαν τόσα πολλά.
Η εταιρεία STRINTZIS LINES, ένα χρόνο μετά, θα περνούσε στην δικαιοδοσία του Ομίλου της Attica.
Tο “Superferry Mykonos” δεν θα καθελκυστεί ποτέ με αυτό το όνομα.
Μετά από αρκετές περιπέτειες, η ναυπήγηση των δύο πλοίων ολοκληρώθηκε αρκετά χρόνια μετά με τα ονόματα “Νήσος Χίος” και “Νήσος Μύκονος”.
Μια ναυπήγηση που καθυστέρησε αρκετά και πέρασε από σαράντα κύματα.
Το όραμα του Μάκη του Στρίντζη ολοκληρώθηκε από την Hellenic Sea Ways, όταν στο τιμόνι της βρισκόταν ο ίδιος ο Μάκης ο Στρίντζης.
Το “Superferry Mykonos” ήταν να ξεκινήσει δρομολόγια το 2001 στη γραμμή από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Ικαρία και Σάμο.
Όμως, η ναυπήγηση του πλοίου ολοκληρώθηκε μερικά χρόνια αργότερα και το πλοίο δεν ταξίδεψε ποτέ από το λιμάνι της Ραφήνας.
Το 2000 ολοκληρώθηκε η ναυπήγηση των τριων πλοίων της Strintzis Lines, τα οποία δρομολογήθηκαν με τα σινιάλα της Blue Star Ferries και με νέα ονοματα “Βlue Star Ithaki”, “Βlue Star 1” και “Blue Star 2″).
Τα δύο πλοία που απέμειναν από τα πέντε αρχικά παρέμειναν σε ενα αρχικό σταδιο ναυπήγησης. Κάποιοι τα αποκαλούσαν «Blue Koufar”, γαλαζια κουφάρια.
Ο Παναγόπουλος κατήγγειλε τη σύμβαση και πρέπει να κέρδισε μεγάλες αποζημιώσεις λόγω καθυστέρησης στη ναυπήγηση των δύο πλοίων. Μετα τα δικαστήρια τα δύο πλοία αφέθηκαν στη μοΐρα τους.
Η Blue Star είχε αποζημιωθεί για αυτά, οπότε δεν της ανηκαν πλέον.
Κάπου γύρω στα 2004 η Hellenic Seaways προβαίνει στην εξαγορά των “Blue Koufar”.
To 2005 ολοκληρώνεται η ναυπήγηση του «Νήσος Μύκονος» στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Λίγο αργοτερα, στα 2007 ολοκληρώθηκε η ναυπήγηση του «Νήσος Μϋκονος» στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Πίσω από την ολοκλήρωση της ναυπήγησης «κρυβόταν» φυσικά ο Μακης ο Στρίντζης, ο μόνος άνθρωπος που πίστευε σε αυτά τα πλοία γιατί αυτός και οι συνεργάτες του ήταν αυτοί που είχαν οραματιστεί την ναυπήγησή τους.
Τα χρόνια πέρασαν και νέες αλλαγές περίμεναν το «Νήσος Χίος” και το «Νήσος Μύκονος”.
Αυτή τη φορά τα πλοία πέρασαν στην πλοιοκτησία της Blue Star Ferries παίρνοντας τα ονόματα «Blue Star Chios” και ” Blue Star Mykonos”.
Τα δύο πλοία ξαναέσμιξαν στην ίδια εταρεία με το «Blue Star 1”, το «Blue Star 2», το «Blue Star Naxos” και το «Blue Star Paros”.
Όλα αυτά τα πλοία σχεδιάστηκαν με βαση το όραμα του Μάκη του Στρίντζη.
Παιχνίδια που μόνον η ζωή μπορεί να κάνει.
Το «Blue Star Chios” και το ” Blue Star Mykonos” είναι αναμφίβολα δύο από τα καλύτερα πλοία της ελληνικής ακτοπλοϊας.
Είναι γρήγορα, είναι άνετα, έχουν ανοιχτά καταστρώματα, έχουν την ικανότητα να ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό επιβάτη.
Τα δύο πλοία ταξιδεύουν ακατάπαυστα σε όλο το Αιγαίο.
Το «Blue Star Chios” συνήθως ταξιδεύει στα Δωδεκάνησα.
Η χάρη του φτάνει μέχρι το Καστελόριζο.
Με την ταχύτητά του καταφερνει να συνδέει πολλα λιμάνια στον μικρότερο δυνατό χρόνο.
Το «Blue Star Mykonos” ταξιδεύει στα νησιά του Ανατολικού, του Βόρειου και του Κεντρικού Αιγαίου.
Το δρομολόγιο από Καβάλα για Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Καρλόβασι Σάμου-Εύδηλο Ικαρίας-Πειραιά εκτελείται σε λίγο λιγότερο από 24 ώρες.
Η χάρη τους φθάνει μέχρι τη Θεσσαλονικη και την Καβάλα.
Το «Blue Star Chios” είναι υποψήφιο, μαζί με το «Blue Star Patmos”, για να αναλάβει τη γραμμή του «Πρέβελης».
Από Πειραιά για Μήλο-Σαντορίνη-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι Καρπάθου-Χάλκη-Ρόδο.
Φτανει η στιγμή της μεγάλης αλλαγής σε μία από τις μεγαλύτερες σε απόσταση γραμμές του Αιγαίου.
Ο καλός φίλος Ανέστης Λιβάνιος φωτογράφησε τα δύο πλοία στο λιμάνι της Σύρου δεμένα δίπλα-δίπλα.
Ο Ανεστης ο Λιβανιος είναι ένας πολύ καλός φίλος, λάτρης των πλοίων που γεννήθηκε και μεγάλωσε πολύ κοντά στο λιμανι.
Εδώ και πολλά χρόνια καταγράφει με τη μηχανή ή το κινητό του ό,τι περνάει από τη Σύρα.
Αγαπά τα πλοια σαν να είναι φίλοι του.
Και τα καταγράφει με το δικό του μοναδικό τρόπο.
Τον ευχαριστούμε πολύ για μία ακόμα φορά και ας δούμε μερικές ακόμη φωτογραφίες του: