Ας επιστρέψουμε για λίγο νοερά στο 2005.
Είναι η χρονιά που στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων η Hellenic Seaways δρομολογεί το “Εξπρές Αφροδίτη”.
Στη γραμμή μας έχει επαναδραστηριοποιηθεί και πάλι η Ventouris Sea Lines από τον Οκτώβριο του 2004.
Την χρονιά εκείνη ξεκίνησε τις δραστηριοτητές της στην ελληνική ακτοπλοΐα η Aegean Speed Lines του Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη με το
“Speedrunner I”.
Ήταν ένα καλοκαίρι με πολλή κίνηση και πολλά πλοία.
Το “Άγιος Γεώργιος” ήταν στα καλύτερά του, ενώ και το “Eξπρές Αφροδίτη” ήταν ένα πλοίο εξαιρετικό.
Ήταν ένα πολύ γεμάτο καλοκαίρι από πλολία.
Εκτός από το “Άγιος Γεώργιος” και το “Εξπρές Αφροδίτη”, ταξίδευαν εκείνο το καλοκαίρι το “Speedrunner I”,
τα πλοία του Αγούδημου και τo “Παναγία Χοζοβιώτισσα” που εκτελούσε τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.
Κάποιες εικόνες ας θυμηθούμε απόψε από εκείνη τη χρονιά.
Για την ιστορία εκείνη την χρονιά το πλοίο της Ventouris Sea Lines το καπετάνεψαν ο καπετάν-Νίκος ο Σάρδης
και ο καλός του φίλος, ο καπετάν-Σιδερής Μαμίδης.
Tο καλοκαίρι του 2005 κάθε Κυριακή μεσημέρι αναχωρούσε το «Ανθή Μαρίνα» από Πειραιά για Σίφνο-Σαντορίνη-Ρόδο.
Η άμεση σύνδεση με τη Σαντορίνη και τη Ρόδο ήταν σημαντική για τη Σίφνο εκείνο το καλοκαίρι.
Αλλά τα δρομολόγια δεν κράτησαν πολύ.
Η σύνδεση με την Σαντορίνη, την βασίλισσα των Νότιων Κυκλάδων, έχει αποδειχθεί εξαιρετικά προσοδοφόρα για τον τουρισμό των νησιών
που συνδέονται απευθείας με την Σαντορίνη είτε με ταχύπλοα είτε με συμβατικά πλοία.
Μία ακόμα σύνδεση που χρόνια την περιμένουμε, αλλά δεν την βλέπουμε, είναι αυτή με το Ηράκλειο της Κρήτης.