Στην ελληνική ακτοπλοΐα οι εκπλήξεις ποτέ δεν λείπουν.
Όπως τόσες φορές έχει ειπωθεί «ποτέ μην πεις ποτέ».
Το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» της SAOS FERRIES είναι έτοιμο να δρομολογηθεί στην δεύτερη ενδοκυκλαδική γραμμή που καλύπτει την Πάρο, την Νάξο, την Φολέγανδρο, την Σίκινο, την Νιο, την Σαντορίνη, την Θηρασιά, την Ανάφη, την Αλοργό, τη Δονούσα, την Ηρακλειά, τη Σχοινούσα, το Κουφονήσι, την Τήνο, την Άνδρο, την Κύθνο, την Κέα, το Λαύριο και το Μαρμάρι.
Το πλοίο διανυκτερεύει δύο φορές στο λιμάνι της Ανάφης, από το οποίο θα αναχωρεί το πρωϊνό της επόμενης ημέρας.
To πλοίο επρόκειτο να ταξιδέψει στην συγκεκριμένη γραμμή πριν από δύο-τρία χρόνια, αλλά η γραμμή κατοχυρώθηκε τελικά στην SEA JETS μετά από ένσταση.
Το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» είναι έτοιμο να πάρει τη θέση του “CALDERA VISTA”, το οποίο άφησε τη γραμμή στο τέλος του χρόνου.
Μέσα στον Ιανουάριο αναμένεται να λάβει χώρα νέος διαγωνισμός για να κατοχυρώσει την εταιρεία που θα αναλάβει τη γραμμή.
Το “ΣΑΟΝΗΣΟΣ” είναι γιαπωνέζικο σκαρί του 1994 που αγόρασε SAOS FERRIES το 2007.
Το προηγούμενο όνομά του ήταν “Liberty Bell”.
Στη Δραπετσώνα έφτασε ως “Liberty B”.
Οι διαστάσεις του πλοίου είναι γύρω στα 80 μέτρα μήκος και 12,4 μέτρα πλάτος.
Το πλοίο είναι πραγματικά καλό και αναμένεται να προσφέρει στη γραμμή.
Η ελληνική Πολυνησία έχει ανάγκη από πλοία, όπως το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ”.
Καλά Ταξίδια στο «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» και στο πλήρωμά του.
Οι δύο ενδοκυκλαδικές γραμμές μοιάζουν με αρτηρίες που αιματώνουν τα νησιά μας.
Όταν οι γραμμές μένουν ορφανές, τα νησιά και οι νησιώτες πραγματικά δεινοπαθούν να μεταβούν σε νησιά, τα οποία δεν εξυπηρετούνται με τα πλοία που εκτελούν τις βασικές γραμμές των Κυκλάδων από τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας.
Στα πλάνα που μας έστειλε ο καλός φίλος Παναγιώτης Κουντούρης από την Σίκινο το πλοίο φτάνει στο λιμάνι του νησιού.
Ευχαριστούμε τον Παναγιώτη τον Κουντούρη για τις εικόνες που μας έστειλε: