Τρίτη, 11 Μαρτίου, 2025
12.9 C
Sifnos

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΕ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Αναμένοντας την δρομολόγηση του «CAT Ι» από το λιμάνι του Λαυρίου για Κέα-Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Μήλο ας θυμηθούμε ένα πλοίο που στο παρελθόν έχει κάνει ξανά αυτό το δρομολόγιο για μικρό χρονικό διάστημα.

Το πλοίο ήταν το «ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ» της GOUTOS LINES, το οποίο είχε συνδέσει τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων με το Λαύριο το 2006 (με επιφύλαξη) όταν, προσωρινά, είχε δημιουργηθεί ένα πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας.
Τον Μάϊο του 2006 έκανε για 20 ημέρες ένα σύντομο πέρασμα από τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, από Λαύριο για Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο.

Στη φωτογραφία βλέπουμε το «ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ» στις 30 Ιουλίου 2007 να αναχωρεί από το λιμάνι της Κύθνου.
Συναντιέται με το “ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ” από το οποίο τραβήχτηκε η φωτογραφία.

Το πλοίο έγραψε μεγάλη ιστορία στην ακτοπλοΐα μας με τα σινιάλα του Γιώργη του Γούτου.
Ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στη γραμμή Λαύριο-Κέα το 1992.
Αρχικά το πλοίο προοριζόταν για τη γραμμή της Λήμνου (από Ραφήνα), όπου εκείνη την εποχή μοιράζονταν τα δρομολόγια της άγονης γραμμής το “Κύθνος” του Γούτου και το “Ελλάς Εξπρές” του Νομικού.
Ο Γιώργης ο Γούτος θέλοντας να τιμήσει το νησί της Λήμνου έδωσε στο καράβι το όνομα της πρωτεύουσας του νησιού. Είχε τη φιλοδοξία να δρομολογήσει το πλοίο σε γραμμή του Βορείου Αιγαίου.
Όμως, άλλαι αι βουλαί του ΓΕΑΣ και των γνωστών αρμόδιων φορέων.
Η διατήρηση των λεπτών ισορροπιών ήταν πάντα προτεραιότητα για τους αρμόδιους φορείς που απόφευγαν να τα βάλουν με τους κατά καιρούς ισχυρούς στον ακτοπλοϊκό χάρτη.
Το “ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ” έκανε ένα τιμητικό πέρασμα από το συνονόματό του λιμάνι, αλλά δεν δρομολογήθηκε στην γραμμή για την οποία προοριζόταν.
Το πλοίο, τελικά, δέθηκε με την Κέα και συνέβαλλε σημαντικά στην άνοδο της κίνησης της γραμμής. Να θυμηθούμε ότι το “ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ” αντικατέστησε τότε το “ΙΟΥΛΙΣ ΚΕΑΣ ΙΙ”, το αλλοτινό “ROYAL DAFFODIL” που κάποτε ταξίδευε στον ποταμό Μershey του Λίβερπουλ.

Το “ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ”, κατά καιρούς, ερχόταν και στη Ραφήνα σε αντικατάσταση του “ΜΑΡΜΑΡΙ Ι” και του “ΚΑΡΥΣΤΟΣ”.

Το 2008 το πλοίο πουλήθηκε στην μακρινή Χιλή.
Και λίγα χρόνια αργότερα το πλοίο δρομολογήθηκε σε γραμμή της Δυτικής Αφρικής.

Το “ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ” είναι ένα ακόμα αγαπημένο πλοίο που θα το θυμόμαστε για πάντα με νοσταλγία

Top επιλογές της εβδομάδας

Πότε ξεκινούν δρομολόγια ταχύπλοα και ΑΝΕΜΟΣ για Σίφνο Σέριφο Μήλο.Τι νέο θα υπάρξει

Άλλη μια σεζόν ετοιμάζεται σιγά σιγά να ξεκινήσει για τα νησιά μας. Ενώ παλαιότερα ξεκινούσε Ιούνιο και τελείωνε τέλος Αυγούστου, τα τελευταία χρόνια ξεκινά από Μάρτιο και φτάνει μέχρι και Οκτώβριο, Νοέμβριο, λόγω των αρκετών ακτοπλοϊκών δρομολογ...

Σίφνος: Μία διαφορετική εκδρομή με REO στην Αγία Μαρίνα στην Σίφνο-Βίντεο

Οι γυναίκες αλλά και οι άντρες των Καμαρών Σίφνου αποφάσισαν σήμερα να πάνε να ανάψουν την Αγία Μαρίνα στο Φλάμπουρο της Σίφνου. Πήραν μαζί τους μεζεδάκια, κρασάκι και καλή διάθεση και καλούν όποιον θέλει να πάει σήμερα να τον κεράσουν. Φυσικά...

Ευχάριστο νέο για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια;

To ΑΡΤΕΜΙΣ είναι το πλοίο που εκτελεί τα δρομολόγια των ενδοκυκλαδικών με απόλυτη επιτυχία. Από την 10/3/25 μέχρι και τις 10/4/25 το πλοίο θα σταματήσει για την ετήσια ακινησία του και θα αντικατασταθεί από το ταχύπλοο HELLENIC HIGH SPEED όπως γί...

Το “ΚΡΗΤΗ ΙΙ» της ΑΝΕΚ ετοιμάζεται για το ταξίδι του για τον Άδη των πλοίων.Βίντεο από Σίφνο

Ένα πλοίο που αγαπήσαμε πολύ ετοιμάζεται να φύγει για το στερνό ταξίδι.Το "ΚΡΗΤΗ ΙΙ» της ΑΝΕΚ ετοιμάζεται για το ταξίδι του για τον Άδη των πλοίων.Από τον Κόλπο της Ελευσίνας στην ακτή της Τουρκίας. Το πλοίο πρωτοήρθε στην Ελλάδα το μακρινό 1...

Η φωτογραφία της ημέρας

Τι κοινό έχουν οι τέσσερις Σιφνιοί φίλοι της φωτογραφίας, δύο από το σχολείο του Αρτεμώνα και οι δύο από το σχολείο της Απολλωνίας; Από αριστερά, Μάκης Κόμης, Νίκος Συνοδινός, Λάης Βέλλης και Σίμος Ατσόνιος.
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
570ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες

spot_img