Αν και δεν είναι του χαρακτήρα μας οι δημόσιες τοποθετήσεις, είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε, έχοντας δει, ακούσει και κυρίως έχοντας γνώση και γνώμη για τη δουλειά μας καλύτερα απ’ τον καθένα.
Προς ενημέρωση όλων:
Οι ιδιώτες λεωφορειούχοι είχαν προγραμματίσει την έναρξη της σεζόν από τη Μεγάλη Δευτέρα, χωρίς να κοινοποιησουν τα δρομολόγια, περιμένοντας από τους υπεύθυνους του δημοτικού λεωφορείου τα δικά τους, ώστε να προσαρμοστούν όλα σε ένα έντυπο.
Όταν τελικά τα κοινοποίησαν, είδαμε ότι για τη συγκεκριμένη περίοδο τα δρομολόγια ήταν υπεραρκετά (περισσότερα από κάθε άλλη πασχαλινή περίοδο) και θεωρήσαμε περιττό και ανούσιο να προστεθούν πάνω σ’ αυτά και τα δικά μας.
Οι υπεύθυνοι στον Δήμος Σίφνου θεώρησαν πως σκοπίμως δεν στείλαμε έγκαιρα προς έγκριση τα δρομολόγια, για να “κερδίσουμε” κάποιες ασύμφορες ημέρες, ξέροντας βεβαίως ότι και εμείς αλλά και οι ίδιοι, στο παρελθόν, έχουν εκτελέσει δρομολόγια χωρίς έγκριση, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου.
Οπότε αυτόματα, αυτό το σενάριο παύει να ισχύει.
Οι ίδιοι υπεύθυνοι, που με τόση ευκολία βγάζουν ανακοινώσεις κατηγορώντας τους ιδιώτες, όχι μόνο δεν είναι ικανοί να εκτελέσουν τα δρομολόγια που έχουν πάρει έγκριση και κοινοποιήσει, αλλά αδιαφορούν να ενημερώσουν τον κόσμο για τη μη εκτέλεσή τους, παρά τις συνεχείς προτροπές μας.
Αυτοί που γίνονται δέκτες παραπόνων για ανεκτέλεστα δρομολόγια, για μη ενημέρωση επιβατών, για μη σωστή ενημέρωση τουριστικών γραφείων, ιστοσελίδων κ.ά., είμαστε εμείς. Εμείς, που βρισκόμαστε ανάμεσα σε όλους αυτούς, εξυπηρετώντας τους, και δεν δίνουμε οδηγίες πίσω από ένα γραφείο, μη γνωρίζοντας τις πραγματικές ανάγκες. Εμείς, που μας συναντά ο κόσμος και μας παίρνει τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθεί για τη δική σας ασυνέπεια και ανευθυνότητα.
Όταν κοινοποιείς δρομολόγια, κοιτάς να είσαι σε θέση να τα εκτελέσεις κιόλας. Αυτό είναι για το κοινό καλό του νησιού και δείγμα πραγματικού ενδιαφέροντος προς τον επισκέπτη. Όταν κοινοποιείς απλώς για να φανούν, ξέροντας ότι δεν μπορείς να τα εκτελέσεις, τότε αυτό συμβαίνει είτε γιατί ασχολούνται ανίδεοι με το αντικείμενο είτε για λόγους εντυπώσεων. Κανένας απ’ τους παραπάνω δεν έχει θέση στη δουλειά μας.
ΥΓ 1. Σε μία απ’ τις πολλές ανακοινώσεις σας, μας είπατε σε ποιον ανήκουν οι άγονες λεωφορειακές γραμμές 1, 2 και 3. Παραλείψατε να μας ενημερώσετε για τις άγονες λεωφορειακές γραμμές 4 και 5. Παρακαλώ, προχωρήστε σε διευκρινίσεις…
ΥΓ 2. Οι συνάδελφοι οδηγοί του δημοτικού λεωφορείου δεν έχουν καμία ευθύνη για όλο αυτό το χάος που έχουν προκαλέσει απ’ την πρώτη μέρα οι υπεύθυνοι.
ΥΓ 3. Κάποιοι εδώ μέσα είπαν για προσπάθειες που έγιναν κάποτε να μπουν νυχτερινά δρομολόγια από Απολλωνία προς Καμάρες. Μήπως θυμούνται τον λόγο που δεν προχώρησε;
ΥΓ 4. Αν δείχνατε τον ίδιο ζήλο και για τα πραγματικά σοβαρά θέματα του νησιού, θα ήταν όλα πολύ καλύτερα. Ευχόμαστε, στο τέλος, φεύγοντας, να έχει μείνει κάτι όρθιο.
ΥΓ 5. Όλα αυτά τα χρόνια οι ιδιώτες έχουν δείξει το έργο τους και έχουν ανταπεξέλθει άριστα σε κάθε δυσκολία. Αυτό θα προσπαθήσουν να κάνουν και αυτή τη φορά.
Καλή σεζόν.
Εκ μέρους των ιδιωτών λεωφορειούχων Σίφνου
Α. Ψαθά – Δεπάστα
Α. Φραντζή
Ν. Δεπάστας