Το πλοίο ναυπηγήθηκε στα 1977 και ταξίδεψε στις γραμμές της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης. Για κάποια καλοκαίρια έκανε ένα δρομολόγιο από Πάτρα για Ζάκυνθο-Σάμη Κεφαλληνίας-Βαθύ Ιθάκης-Παξούς-Κέρκυρα και Μπρίντεζι με εξαιρετική επιτυχία.
Ο ανταγωνισμός με τα πλοία της οικογένειας Στρίντζη ήταν πολύ σκληρός και το «ΙΟΝΙΣ» συνήθως είχε ένα δεύτερο ρόλο στις γραμμές της Κεφαλονιάς/Ιθάκης.
Σταδιακά προέκυψαν οικονομικά προβλήματα που οδήγησαν το πλοίο στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ, μια ημικρατική εταιρεία της ΕΤΒΑ (Ελληνική Τράπεζα Βιομηχανικής Ανάπτυξης) που ανέλαβε τη διαχείριση οκτώ πλοίων της ακτοπλοϊας μας («Πάρος», «Νάξος», «Σάμαινα», «‘Ικαρος», «Νήσος Χίος», «Έλλη»,«Αργοστόλι» και «Ιονίς»).
Το 1993 το πλοίο πέρασε στην πλοιοκτησία Τυρογαλά.
Το πλοίο αναβαθμίστηκε και δρομολογήθηκε στις γραμμές Κυλλήνης-Ζακύνθου, Κυλλήνης-Πόρου Κεφαλληνίας και Κυλλήνης-Ληξουρίου-Αργοστολίου
Για είκοσι χρόνια όλα κύλησαν ομαλά και το πλοίο πρόσφερε πολλά στις γραμμές των δύο νησιών.
Στις 11 Ιανουαρίου 2013 το πλοίο επέστρεψε ξανά στο λιμάνι της Ιθάκης έπειτα από 22 χρόνια απουσίας.
Όμως, ο ρόλος του στην Κεφαλονιά έφτανε πια στο τέλος του.
Στα επόμενα χρόνια δρομολογήθηκε από το λιμάνι του Πειραιά για την Αίγινα με τα σινιάλα της LEVE FERREIS.
Κατόπιν αποκτήθηκε από την TRITON FERRIES και δρομολογήθηκε από Πειραιά για Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμο με καπετάνιο τον καπετάν-Δημήτρη Λαδά.
Από το 2020 ταξιδεύει για Κέα-Κύθνο από το λιμάνι του Λαυρίου.
Καλά ταξίδια!!!
Δείτε το βίντεο που λήφθηκε χθες Σάββατο 17/5/25:

