Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου, 2025
15.6 C
Sifnos

Το “GOLDEN CARRIER” της A-ships

Τα τελευταία 25-30 χρόνια έχει σημειωθεί μία σταδιακή εξαφάνιση ή απορρόφηση πολλών ιστορικών ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνταν τόσο στην εσωτερική Ακτοπλοΐα όσο και στην Ακτοπλοΐα του εξωτερικού.
Μία από τις λίγες εταιρείες που κατάφερε να επιβιώσει στον Αρμαγεδών που έφερε ο 21ος αιώνας ήταν η εταιρεία A-ships του κυρίου Ιωάννη Αρκουμάνη.


Είναι μία εταιρεία που δραστηριοποιείται, κυρίως, στην Αδριατική και στις γραμμές Ιταλίας-Αλβανίας, αλλά τελευταία τα πλοία της επεκτείνονται και σε άλλες γραμμές μέσα από βραχυχρόνιες ή μακροχρόνιες ναυλώσεις.
Αυτήν την στιγμή η εταιρεία διαθέτει τρία πλοία.
Το «GOLDEN BRIDGE” είναι ναυλωμένο από την εταιρεία GNV (GRANDI NAVI VELOCI) και αυτήν την εποχή ταξιδεύει από το λιμάνι του Nador του Μαρόκου στο λιμάνι της Almeria Ισπανίας.


Η γραμμή Αλμερία–Ναντόρ είναι ένας από τους βασικούς θαλάσσιους διαύλους μεταξύ Ισπανίας και Μαρόκου.


Το “GALAXY” έχει ναυλωθεί για λίγες εβδομάδες για να ταξιδέψει στο σύμπλεγμα των Νησιών Φερόε (ς), τα οποία διοικητικά ανήκουν στην Δανία, αλλά διατηρούν καθεστώς σημαντικής αυτονομίας.


Και το 2017 το πλοίο έκανε την γραμμή Tvøroyri – Torshavn που είναι μία γραμμή που συνδέει δύο λιμάνια νησιών που ανήκουν στο Αρχιπέλαγος των Νήσων Φερόε (ς).
Τα Φερόε (ς) βρίσκονται στον Βόρειο Ατλαντικό, μεταξύ της Νορβηγίας, της Ισλανδίας και της Σκωτίας.

Η τελευταία αγορά έγινε φέτος στην αρχή του χρόνου.

Η εταιρεία αγόρασε το πλοίο «WOLIN», το οποίο ταξίδευε για την UNITY LINE, και το ονόμασε “GOLDEN CARRIER”.


To πλοίο έχει εντυπωσιακές διαστάσεις και μεγάλη μεταφορική ικανότητα.
Αναμένεται να ταξιδέψει είτε ως ro-ro, είτε ως ro-pax για περιορισμένο αριθμό επιβατών.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1986 στην Νορβηγία με το όνομα «ÖRESUND».


Οι διαστάσεις του είναι:
Μήκος: 188,88 μέτρα
Πλάτος: 23,10 μέτρα
Βύθισμα: 5,90 μέτρα
Το 2002 μετονομάστηκε σε «SKY WIND»


Έχει ταξιδέψει σε πολλές γραμμές στις σκανδιναβικές χώρες και στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.
Η μεταφορική του ικανότητα είναι πολύ μεγάλη.
Αναμένεται να ναυλωθεί και να δρομολογηθεί σε γραμμές με μεγάλο αριθμό φορτηγών.
Καλοτάξιδο και πάντα Καλές Θάλασσες!!!


Top επιλογές της εβδομάδας

Σπάνια φωτογραφία με το “ΠΡΕΒΕΛΗ” στο λιμάνι του Αργοστολίου της Κεφαλονιάς.

Μία πραγματικά σπάνια φωτογραφία του καλού φίλου Μάκη Δανελάτου από την Κεφαλονιά.Ο Μάκης Δανελάτος φωτογραφίζει το "ΠΡΕΒΕΛΗ" στο λιμάνι του Αργοστολίου της Κεφαλονιάς.Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στις 5 Ιουνίου του 1998.Το πλοίο είχε έρθει στο Αργ...

Αποχαιρετώντας τον Σπύρο τον Ξένο

Η μέρα η σημερινή ανήκει στον Σπύρο τον Ξένο. Τιμάμε όπως μπορούμε την μνήμη ενός ανιθρώπου που μας έκανε τόσες φορές να γελάσουμε με την καρδιά μας. Και σήμερα ο άνθρωπος αυτός μας έκανε να κλάψουμε για την απώλειά του. Τα λόγια είναι παντ...

Πέθανε ξαφνικά την ώρα του ρεπορτάζ ο καμεραμάν του ΑΝΤ1 Πάτρας Γιώργος Παυλάκης

Από ανακοπή καρδιάς πέθανε το μεσημέρι της Τετάρτης ο καμεραμάν του ΑΝΤ1 Δυτικής Ελλάδας Γιώργος Παυλάκης, ο οποίος υπέστη ανακοπή κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ. Ο καμεραμάν βρισκόταν με τον δημοσιογράφο του ΑΝΤ1 Κωνσταντίνο Φλαμή, καλύπτοντας το ρεπ...

Χρυσοί χορηγοί οι ακτοπλοϊκές της Σίφνου στο 17ο Φεστιβάλ Κυκλαδικής Γαστρονομίας “Νικόλαος Τσελεμεντές”

Φέτος η Σίφνος είχε την καλύτερη συγκοινωνία όλων των εποχών με πλοία για όλα τα γούστα, για όλες τις τσέπες και ακόμη περισσότερους προορισμούς. Τα ρεκόρ ποτέ δεν είναι τυχαία άλλωστε, ο Φετινός Σεπτέμβριος είναι καλύτερος από τον Αύγουστο πριν ...

Ας θυμηθούμε το «Ιόνιον»των Μηνά Σταθάκη – Βασίλη Μανούσου

Το «ΙΟΝΙΟΝ» αγαπήθηκε πάρα πολύ στη Σίφνο. Πρωτοδρομολογήθηκε στη γραμμή μας το 1978 και παρέμεινε μέχρι το 1992. Δεκατέσσερα χρόνια γεμάτα όμορφα ταξίδια. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα το 1971. Ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή από ...
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,228ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες