Κυριακή, 26 Οκτωβρίου, 2025
17.2 C
Sifnos

Το “GOLDEN CARRIER” της A-ships

Τα τελευταία 25-30 χρόνια έχει σημειωθεί μία σταδιακή εξαφάνιση ή απορρόφηση πολλών ιστορικών ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνταν τόσο στην εσωτερική Ακτοπλοΐα όσο και στην Ακτοπλοΐα του εξωτερικού.
Μία από τις λίγες εταιρείες που κατάφερε να επιβιώσει στον Αρμαγεδών που έφερε ο 21ος αιώνας ήταν η εταιρεία A-ships του κυρίου Ιωάννη Αρκουμάνη.


Είναι μία εταιρεία που δραστηριοποιείται, κυρίως, στην Αδριατική και στις γραμμές Ιταλίας-Αλβανίας, αλλά τελευταία τα πλοία της επεκτείνονται και σε άλλες γραμμές μέσα από βραχυχρόνιες ή μακροχρόνιες ναυλώσεις.
Αυτήν την στιγμή η εταιρεία διαθέτει τρία πλοία.
Το «GOLDEN BRIDGE” είναι ναυλωμένο από την εταιρεία GNV (GRANDI NAVI VELOCI) και αυτήν την εποχή ταξιδεύει από το λιμάνι του Nador του Μαρόκου στο λιμάνι της Almeria Ισπανίας.


Η γραμμή Αλμερία–Ναντόρ είναι ένας από τους βασικούς θαλάσσιους διαύλους μεταξύ Ισπανίας και Μαρόκου.


Το “GALAXY” έχει ναυλωθεί για λίγες εβδομάδες για να ταξιδέψει στο σύμπλεγμα των Νησιών Φερόε (ς), τα οποία διοικητικά ανήκουν στην Δανία, αλλά διατηρούν καθεστώς σημαντικής αυτονομίας.


Και το 2017 το πλοίο έκανε την γραμμή Tvøroyri – Torshavn που είναι μία γραμμή που συνδέει δύο λιμάνια νησιών που ανήκουν στο Αρχιπέλαγος των Νήσων Φερόε (ς).
Τα Φερόε (ς) βρίσκονται στον Βόρειο Ατλαντικό, μεταξύ της Νορβηγίας, της Ισλανδίας και της Σκωτίας.

Η τελευταία αγορά έγινε φέτος στην αρχή του χρόνου.

Η εταιρεία αγόρασε το πλοίο «WOLIN», το οποίο ταξίδευε για την UNITY LINE, και το ονόμασε “GOLDEN CARRIER”.


To πλοίο έχει εντυπωσιακές διαστάσεις και μεγάλη μεταφορική ικανότητα.
Αναμένεται να ταξιδέψει είτε ως ro-ro, είτε ως ro-pax για περιορισμένο αριθμό επιβατών.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1986 στην Νορβηγία με το όνομα «ÖRESUND».


Οι διαστάσεις του είναι:
Μήκος: 188,88 μέτρα
Πλάτος: 23,10 μέτρα
Βύθισμα: 5,90 μέτρα
Το 2002 μετονομάστηκε σε «SKY WIND»


Έχει ταξιδέψει σε πολλές γραμμές στις σκανδιναβικές χώρες και στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.
Η μεταφορική του ικανότητα είναι πολύ μεγάλη.
Αναμένεται να ναυλωθεί και να δρομολογηθεί σε γραμμές με μεγάλο αριθμό φορτηγών.
Καλοτάξιδο και πάντα Καλές Θάλασσες!!!


Top επιλογές της εβδομάδας

Αποχαιρετισμός με στιχάκια στον Γιάννη Φώσκολο από τον Ανάργυρο Κουλούρη

ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝ. ΦΩΣΚΟΛΟ 14/10/2025. Αγαπητέ μας μαστρο Γιάννη,Σου είπαν τόσα πολλά και σου αξίζουν να πει κανείς ακόμα περισσότερα για όλα τα χαρίσματα που είχες, όμως εγώ θα σε αποχαιρετήσω με λίγους στίχους που θεωρώ οτι σε αντιπροσώπευαν και ...

Σκωληκοειδίτιδα στη Σύρο, χειρουργός πουθενά – Το ρίσκο που ζούμε στη Σύρο

Αντιγράφουμε από το https://cyclades24.gr Θα επανέλθω και πάλι στο σοβαρό θέμα της υγείας, αυτή τη φορά όμως δυστυχώς ως παθών: Τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές βρίσκομαι στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου, με την μεγάλη -ηλικίας 21 ετών- κόρη μου...

Έφυγε από τη ζωή ο Γιάννης ο Φώσκολος που αγάπησε και δέθηκε με το Μοναστήρι του Άη Νηγιά και το ένιωθε δεύτερο σπίτι του.

Ένας πραγματικά πολύ καλός άνθρωπος έφυγε από κοντά μας την χθεσινή νύχτα.Ο Γιάννης ο Φώσκολος δεν είναι, πια, μαζί μας.Εκεί ψηλά στους ουρανούς θα συνεχίσει να νοιάζεται και να φροντίζει με τον δικό του τρόπο την αγαπημένη του οικογένεια, την Μαργα...

Με πρόστιμα από 100 έως και 5.000 ευρώ κινδυνεύουν χιλιάδες Έλληνες που διαθέτουν ελαιόδεντρα, ακόμη κι αν δεν τα συγκομίζουν ή δεν παράγουν λάδι.

Αντιμέτωποι με πρόστιμα από 100 έως και 5.000 ευρώ κινδυνεύουν χιλιάδες Έλληνες που διαθέτουν ελαιόδεντρα, ακόμη κι αν δεν τα συγκομίζουν ή δεν παράγουν λάδι. Πρόκειται για νέα ρύθμιση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η οποία τίθε...
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,305ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες