To “EΞΠΡΕΣ ΠΑΡΟΣ” στο λιμάνι της Σύρου στις 11 Μαρτίου 1998.
Ο καλός φίλος Γιώργος Γκιβίσης διόρθωσε την αρχική φωτογραφία και τον ευχαριστούμε πολύ.
Την Καθαρά Δευτέρα του 1998 γυρίζουμε στον Πειραιά με το “Super Naias” από τη Σαντορίνη.
Μας έπιασε το απαγορευτικό στη Σύρα.
Στο λιμάνι ήταν δεμένο με απαγορευτικό το “Εξπρές Πάρος” που εκτελούσε τότε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια για την Καταπολιανή Ν.Ε.
Το πλοίο φυσικά είναι το πρώην “Κεφαλληνία” της οικογένειας Στρίντζη που από το 1965 έως το 1991 ταξίδευε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.
Το 1965 δύο πλοία ναυπηγούνταν στο Πέραμα.
Ήταν το “ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ” για την οικογένεια Στρίντζη και το “ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ”.
Και τα δύο προορίζονταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς.
Ο αγώνας για το ποιος θα φτάσει πρώτος στο νήμα ήταν σκληρός.
Τον αγώνα τον κέρδισε το “ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ”, αλλά κατά την καθέλκυσή του το πλοίο ανατράπηκε από τα βάζα.
Τον Απρίλιο του 1965 ξεκίνησε δρομολόγια από Πάτρα για Πόρο Κεφαλληνίας και Σάμη.
Στον Πόρο ζήτημα να έπιασε τρεις φορές.
Σύντομα το πλοίο αποσύρθηκε, αφού πέρασε για λίγο και από την Ζάκυνθο.
Το “ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ” επικράτησε ολοκληρωτικά.
Παρέμεινε στην γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη μέχρι το 1991.
Στην καριέρα του στο Ιόνιο κονταροχτυπήθηκε με το “ΙΟΝΙΣ” και το “ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ”.
Με το “ΑΙΝΟΣ” και το “ΔΗΛΟΣ” ταξίδεψαν για την ίδια εταιρεία.
Το 1992 το πλοίο ταξίδεψε για λίγο από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας για το Ότραντο της Ιταλίας.
Στο τέλος του 1992 πέρασε στην πλοιοκτησία της εταιρείας ΚΑΤΑΠΟΛΙΑΝΗ Ν.Ε. αντικαθιστώντας το “ΠΑΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ” που πουλήθηκε για να γίνει πλωτό νοσοκομείο.
Το “ΕΞΠΡΕΣ ΠΑΡΟΣ”/”ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ” ταξίδεψε στις ενδοκυκλαδικές γραμμές μέχρι το τέλος του 1998.
Η φωτογραφία τραβήχτηκε την επόμενη ημέρα της Καθαράς Δευτερας του 1998, λίγες ώρες πριν από την άρση του απαγορευτικού.
Στην συνέχεια πουλήθηκε στην Τανζανία.
Κάποιοι άνθρωποι με αγάπη στα παλια σκαριά και στην ιστορία του τόπου σκέφτηκαν πως το πλοίο αυτό θα μπορούσε να είχε γίνει Πλωτό Ναυτικό Μουσείο στην Κεφαλλονιά.
Αντί για αυτό αφέθηκε να βολοδέρνει στην Τανζανία μέχρι τελικής του εγκατάλειψης.
Προσθέτουμε πως όταν τραβήχτηκε η φωτογραφία ύπαρχος του πλοίου ήταν ένας δικός μας άνθρωπος, ο καπετάν-Μιχάλης ο Λυγνός από την Σαντορίνη. Ο καπετάν-Μιχάλης ήταν για χρόνια Καπετάνιος στο “Αδαμάντιος Κοραής” και στο “Διονύσιος Σολωμός” της ZANTE FERRIES.










