Ξεκινάει τις προσεχείς ημέρες η Α’ Φάση του σπουδαίου έργου επέκτασης του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών στο αεροδρόμιο Σύρου.
Η εργολήπτρια εταιρία 3Κ Τεχνική Α.Ε. έχει υπογράψει σχετική σύμβαση με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων από τον προηγούμενο μήνα και σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, οι μπουλντόζες για την έναρξη των εργασιών θα μπουν στο αεροδρόμιο του νησιού τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη.
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου είναι 6 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Ο διάδρομος του αερολιμένα Σύρου πρόκειται να επεκταθεί κατά 140 μ., ώστε να αποκτήσει την δυνατότητα υποδοχής αεροσκαφών τύπου Q400, χωρητικότητας 80 θέσεων.
Σύμφωνα με την μελέτη του έργου προβλέπεται να γίνουν:
1) Επέκταση του διαδρόμου προς Νότο κατά 20 Μ.
2) Διαμόρφωση ακραίων ζωνών ασφαλείας μετά τα δύο άκρα του διαδρόμου σε μήκος 60 μ και πλάτος 45 μ (22,50 μ εκατέρωθεν του άξονα του διαδρόμου) με οδόστρωμα πλήρους αντοχής.
3) Διαμόρφωση, μετά τη νότια ακραία ζώνης ασφαλείας του διαδρόμου, επιφάνειας clearway, ελεύθερης εμποδίων σε πλάτος 75μ από τον άξονα του διαδρόμου προς το ανατολικό άκρο και μέχρι τα όρια του αεροδρομίου.
4) Εργασίες διαγράμμισης της περιοχής επέκτασης του διαδρόμου.
5) Βελτίωση του αποστραγγιστικού συστήματος του αεροδρομίου με καθαρισμούς τάφρων και αγωγών.
6) Αποψίλωση – ισοπέδωση των πλευρικών ζωνών ασφάλειας του α/δ.
7) Εργασίες φωτοσήμανσης στην περιοχή επέκτασης.
8) Εργασίες μεταφοράς σταθμού φωτοσήμανσης στο κτίριο αεροσταθμού του Αερολιμένα.
Η εργολήπτρια εταιρία 3Κ Τεχνική Α.Ε. έχει υπογράψει σχετική σύμβαση με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων από τον προηγούμενο μήνα και σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, οι μπουλντόζες για την έναρξη των εργασιών θα μπουν στο αεροδρόμιο του νησιού τις πρώτες ημέρες του Σεπτέμβρη.
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου είναι 6 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Ο διάδρομος του αερολιμένα Σύρου πρόκειται να επεκταθεί κατά 140 μ., ώστε να αποκτήσει την δυνατότητα υποδοχής αεροσκαφών τύπου Q400, χωρητικότητας 80 θέσεων.
Σύμφωνα με την μελέτη του έργου προβλέπεται να γίνουν:
1) Επέκταση του διαδρόμου προς Νότο κατά 20 Μ.
2) Διαμόρφωση ακραίων ζωνών ασφαλείας μετά τα δύο άκρα του διαδρόμου σε μήκος 60 μ και πλάτος 45 μ (22,50 μ εκατέρωθεν του άξονα του διαδρόμου) με οδόστρωμα πλήρους αντοχής.
3) Διαμόρφωση, μετά τη νότια ακραία ζώνης ασφαλείας του διαδρόμου, επιφάνειας clearway, ελεύθερης εμποδίων σε πλάτος 75μ από τον άξονα του διαδρόμου προς το ανατολικό άκρο και μέχρι τα όρια του αεροδρομίου.
4) Εργασίες διαγράμμισης της περιοχής επέκτασης του διαδρόμου.
5) Βελτίωση του αποστραγγιστικού συστήματος του αεροδρομίου με καθαρισμούς τάφρων και αγωγών.
6) Αποψίλωση – ισοπέδωση των πλευρικών ζωνών ασφάλειας του α/δ.
7) Εργασίες φωτοσήμανσης στην περιοχή επέκτασης.
8) Εργασίες μεταφοράς σταθμού φωτοσήμανσης στο κτίριο αεροσταθμού του Αερολιμένα.
πηγή cyclades24.gr