Απο τον Πειραιά για επιστροφή ξεκίνησε με μικρή διαφορά πρώτο το SPEEDRUNNER και όπως ήταν φυσικό έφτασε πρώτο Σέριφο.Έχοντας όμως πολλά αυτοκίνητα για φορτοεκφόρτωση το PAROS το πρόλαβε στο λιμάνι.Το PAROS έχει μικρότερη ταχύτητα αλλά επειδή δεν είχε αυτοκίνητα δεν καθυστερούσε καθόλου.
Από Σέριφο έφυγε πρώτο το SPEEDRUNNER3 και αμέσως από πίσω το PAROS όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία.
Στην Σίφνο πρώτο φυσικά μπήκε το SPEEDRUNNER3 και πρίν δέσει φάνηκε στο φανάρι το PAROS JET.
Το SPEEDRUNNER3 ήταν κατάμεστο από κόσμο και αυτοκίνητα για Σίφνο και όπως ήταν φυσικό καθυστερούσε με αποτέλεσμα το PAROS με μια αριστοτεχνική μανούβρα ακριβείας του Καπετάν Μιχάλη Πάνου (οπως θα δόυμε και στο βίντεο)να δέσει ακριβώς δίπλα του και να αποβιβάσει τους επιβάτες.Στο κεφάλι του λιμανιού βρίσκεται το δεξαμενόπλοιο ΝΑΟΥΣΑ.
Έφυγε με μικρή διαφορά πρώτο το SPEEDRUNNER3 αφού χαιρετήθηκαν οι καπετάνιοι και αμέσως απο πίσω το PAROS αφού δεν είχε αυτοκίνητα και κατευθήνθηκαν πρός Μήλο.
Στην Μήλο έφτασε πρώτο το SPEEDRUNNER3 και αφού έδεσε και ξεφόρτωσε πήγε και έδεσε και το PAROS το οποίο αφού έβγαλε επιβάτες έφυγε γρήγορα ακολουθώντας και πάλι το SPEEDRUNNER3. μέχρι έξω απο το λιμάνι της Κιμώλου όπου και χώρισαν οι δρόμοι τους.Το RUNΝΕR μπήκε Κίμωλο και το PAROS τράβηξε για Φολέγανδρο….
Ήταν η πρώτη και ίσως τελευταία φορά που τα δυο πλοία ήταν τόσες ώρες “μαζί”.
Ας δούμε το παρακάτω εντυπωσιακό και αναλυτικό βίντεο