Ο καπετάν-Ισίδωρος Λιγνός ανέλαβε από σήμερα, Πέμπτη 1η Ιουνίου 2017, τη συνπλοιαρχία στο “ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π” της FAST FERRIES των αδελφών Παναγιωτάκη.
Ένας δικός μας άνθρωπος στο λιμάνι της Ραφήνας.
Από την Zante Ferries στην Fast Ferries.
Από τις Δυτικές Κυκλάδες στις Βόρειες και Ανατολικές Κυκλάδες.
Από τον Πειραιά στη Ραφήνα.
Δεν υπάρχει άνθρωπος στη Σίφνο που να μην ένιωθε τον καπετάν-Ισίδωρο Λιγνό δικό του άνθρωπο, ακόμα και αν δεν τον γνώριζε προσωπικά.
Από το 2007 με το “Ρομίλντα”, και μέχρι το 2016 με το “Ανδρέας Κάλβος”, ο καπετάνιος από τη Σαντορίνη δέθηκε με τα νησιά μας.
Ο ίδιος ένιωθε τα νησιά αυτά σαν παιδιά του.
Η Κύθνος, η Σέριφος, η Σίφνος, η Μήλος, η Κίμωλος, η Φολέγανδρος, η Σίκινος, η Νιος, η Σαντορίνη και η Ανάφη.
Κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει λογικά πώς οι άνθρωποι δένονται συναισθηματικά με τα καράβια και τα καράβια πώς δένονται με τους ανθρώπους.
“Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία, πώς η Ιστορία γίνεται καημός ….”.
Ο καπετάν-Ισίδωρος ένιωθε το καράβι ολοζώντανο να του μιλά για τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετώπιζε.
Ακόμα και τώρα το νοσταλγεί το ηρωϊκό “Ρομίλντα”, ιδιαίτερα όταν ο καιρός φρεσκάρει για τα καλά.
Τα χρόνια του “Ρομίλντα” ήταν πολύ όμορφα.
Δύσκολα χρόνια, με πολλά λιμάνια και πολλές προσεγγίσεις μέσα στην εβδομάδα.
Αλλά ήταν πολύ όμορφα χρόνια.
Το 2009 ήρθε στον “Αδαμάντιο Κοραή” και στην Zante Ferries.
Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εξαιρετικό.
Ο “Κοραής” κέρδισε με το σπαθί του τις καρδιές των νησιωτών.
Με τον καπετάν-Γιάννη Ζούρα έφτιαξαν ένα αχτύπητο δίδυμο.
Το περιστατικό της Κιμώλου στις 25 Μαρτίου 2013 τον έκανε γνωστό σε όλο τον κόσμο.
Αλλά η πραγματική αξία δεν ήταν η δημοσιότητα, όσο η αναγνώριση που έβρισκε από τον απλό κόσμο.
Το κριτήριο του κόσμου είναι αλάθητο.
Όλα αυτά κράτησαν μέχρι το φθινόπωρο του 2016.
Από σήμερα ο καπετάν-Ισίδωρος Λιγνός πλοιαρχεί την όμορφη “Αικατερίνη Π” στη γραμμή Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου και Νάξου κάποιες ημέρες την εβδομάδα.
Στη γέφυρα θα βρίσκεται μαζί με τον καπετάν-Μάρκο το Βλάμη.
Το πλοίο θα εκτελεί διπλά δρομολόγια από τις 6 Ιουνίου 2017 και μετά, οπότε η ύπαρξη δεύτερου καπετάνιου είναι σίγουρα αναγκαία.