Το καλοκαίρι του 2005 κάθε Κυριακή μεσημέρι αναχωρούσε το «Ανθή Μαρίνα» από Πειραιά για Σίφνο-Σαντορίνη-Ρόδο.
Η άμεση σύνδεση με τη Σαντορίνη και τη Ρόδο ήταν σημαντική για τη Σίφνο.
Σύνδεση με την Σαντορίνη, την βασίλισσα των Νότιων Κυκλάδων, και την Ρόδο, την πριγκίπισσα των Ρόδων της Ανατολής.
Οι συνδέσεις με άλλα νησιά αποτελούν πάντα σημαντικό καταλύτη για να φέρεις επιβάτες που με δυσκολία θα έρχονταν αλλιώς στη Σίφνο.
Η μεγάλη επιτυχία της SEA JETS είναι αυτές οι πολύτιμες καθημερινές ενδοκυκλαδικές συνδέσεις.
Παρόλο που συχνά ένα ταξίδι με τα ταχύπλοα της εταιρείας μπορεί να κρατήσει αρκετά καθώς τα δρομολόγια είναι κυκλικά και κάποιες συνδέσεις παίρνουν αρκετό χρόνο προσφέρουν στον επιβάτη τη δυνατότητα να μεταβεί από ένα νησί σε ένα άλλο που είναι εξω από την κύρια γραμμή.
Ένας ξενος τουρίστας που θέλει να επισκεφτεί τη Ρόδο, την Σίφνο, την Σαντορίνη, την Μήλο θα πρέπει να βασιστεί σε αεροπορικά δρομολόγια και σε ταχύπλοα.
Ένα δρομολόγιο, όπως το παλιό του «Ανθή Μαρίνα», θα μπορούσε να γίνει γέφυρα με τα Δωδεκάνησα.
Και, βέβαια, διακαής πόθος αποτελεί πάντα η σύνδεση με την Κρήτη.
Είτε με ταχύπλοο είτε με ένα γρήγορο συμβατικό πλοίο.
Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως αυτό που λείπει σήμερα από την ακτοπλοΐα είναι άνθρωποι που να ξέρουν καλά την ακτοπλοΐα.
Η ακτοπλοΐα έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες.
Στην ακτοπλοΐα κυριαρχούν απρόσωπα εταιρικά σχήματα.
Ο καπετάν-Κώστας Βεντούρης, ο Μηνάς ο Σταθάκης, ο Μάκης ο Στρίντζης, οι αδελφοί Αγαπητού, οι αδελφοί Νομικού, ο Μίμης ο Αγούδημος, ο Μάκης ο Αγούδημος είναι διαχρονικές θρυλικές μορφές που στήριξαν την ακτοπλοΐα μας σε δύσκολους καιρούς.
Ίσως ο μόνος που είναι ακόμα στις επάλξεις από την παλιά γενιά είναι ο Μιχάλης ο Σακέλλης που όμως δεν ήταν πλοιοκτήτης.
Είναι ένα άνθρωπος που συνδέει το χθες και το σήμερα.
Από την Strintzis Lines στην Blue Star Ferries.
Τώρα βέβαια η κατάσταση έχει αλλάξει πολύ.
Μία μόνο εταιρεία κυριαρχεί στο Αιγαίο.
Είναι μία εταιρεία με μεγάλα και γρήγορα πλοία.
Λείπουν, όμως, οι άνθρωποι που καθημερινά βρίσκονταν στον καταπέλτη του πλοίου, οι οποίοι συζητούσαν με τους επιβάτες και άκουγαν τις προτάσεις τους και άκουγαν και τους καπετάνιους και τους πρακτόρους.
Κάπως έτσι γεννήθηκε το δρομολόγιο του «Ανθή Μαρίνα».
Ήταν, όμως, κάπως αργά και η εταιρεία του Μάκη του Αγούδημου δεν ήταν στις δόξες της.
Το δρομολόγιο σταμάτησε μετά τον Δεκαπενταύγουστο και δεν επαναλήφθηκε.
Σήμερα ίσως πλανάται στον αέρα της Ακτής Μιαούλη πως επίκειται αλλαγές δρομολογίων.
Ίσως κάποια στιγμή η Σίφνος να συνδεθεί ξανά με τη Ρόδο και την Κω.