Σε λίγες ώρες θα καταπλεύσει για πρώτη φορά στο λιμάνι της Σίφνου το “Διονύσιος Σολωμός” της ΑΝΜΕΖ.
Διορθώνοντας την παραπάνω φράση να πούμε ότι το “Διονύσιος Σολωμός” θα καταπλεύσει για πρώτη φορά στο λιμάνι της Σίφνου σε λίγες ημέρες.
Ένα νέο πλοίο δρομολογείται στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.
Με την ευκαιρία της νέας δρομολόγησης ας θυμηθούμε τι γινόταν δέκα χρόνια πριν στη γραμμή μας.
Καλοκαίρι του 2007 …
Η Aegean Speed Lines έχει δύο πλοία στη γραμμή μας.
Το “Speedunner I” και το “Speedunner IΙ”.
Για το “Speedunner I” ήταν η τρίτη του χρονιά στη γραμμή μας.
Για το “Speedunner IΙ” ήταν η πρώτη του χρονιά.
Σήμερα ταξιδέυει στη Βεναζουέλα, αφού πέρασε πέρισυ από τις μακρινές Αζόρες.
Από ταχύπλοα ταξίδευαν ακόμα στη γραμμή το “Highspeed II”, ή το “Highspeed III” και το “Super Jet”.
Από όλα τα πλοία τα οποία θα αναφερθούν στο μικρό αυτό άρθρο-ανάμηνηση το μόνο που συνεχίζει να περνάει από τη Σίφνο είναι το “Super Jet”.
Αφήνουμε τα ταχύπλοα και πάμε στα συμβατικά.
Εδώ κυριαρχεί το “Άγιος Γεώργιος”.
Το βαπόρι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και για καπετάνιο έχει και πάλι τον καπετάν-Νίκο το Σάρδη.
Το γκαράζ του πλοίου είναι συνεχώς γεμάτο πάνω-κάτω και τα φορτηγά συνωστίζονται για τα καλά στο γκαράζ του.
Συχνά αναγκάζονται να βγαίνουν στα λιμάνια της Κύθνου και της Σερίφου για να μπορέσουν να αποβιβαστούν τα άλλα οχήματα.
Άλλες εποχές, άλλα ήθη και έθιμα.
Εποχή προ κρίσης ….
Για τα φορτηγά ήταν μια από τις καλύτερες εποχές.
Οικοδομή, τουρισμός στα ύψη.
Συνοδοιπόρος του “Αγιος Γεώργιος” ήταν το ηρωϊκό “Ρομίλντα”.
Το πλοίο του καπετάν-Μάκη του Αγούδημου ανεβοκατέβαινε στην Άγονη Γραμμή προσφέροντας υπερπολύτιμες υπηρεσίες.
Καπετάνιος δεν έχει αναλάβει ακόμα ο καπετάν-Ισίδωρος Λιγνός και τίποτα δεν δείχνει ότι σε δύο χρόνια θα έσβηνε το σινιάλο της GA Ferries.
Κάποιες φορές περνούσαν από τις Καμάρες το “Νταλιάνα”, το “Μιλένα”, το “Ροδάνθη” και το “Μαρίνα”.
Στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια έχουμε το “Παναγία Χοσοβιώτισσα” με τα σινιάλα, πια, της ΝΕΛ.
Το πρωτο-γνωρίσαμε με κόκκινη φορεσιά και τα σινιάλα της C-Link του Απόστολου Βεντούρη.
Και το 2007 φόρεεσε και αυτό την μπλε φορεσιά της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου.
Ακόμα στη γραμμή της Κέας-Κύθνου ταξιδεύει για τελευταίο καλοκαίρι το “Μύρινα Εξπρές” του Γιώργη του Γούτου.
Το πλοίο συνεχίζει να ταξιδέυει στη μακρινή Χιλή.
Εδώ και χρόνια τα πιο πολλά πλοία μας έχουν αποχαιρετίσει.
Άλλο για τη Βενεζουέλα, άλλο για τη Χιλή.
Τα πιο πολλά πλοία μας αποχαιρέτησαν οριστικά και οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια της Τουρκίας.
Τι απομένει από όλα αυτά τα πλοία;
Πολλές πολλές αναμνήσεις!!!