Το δικό μας το “Άρτεμις” και το “Αqua Jewel”.
Δύο πλοία που καλύπτουν καθημερινά μίλια και μίλια με προσεγγίσεις σε νησιά που καθημερινά ξεπερνούν κατά πολύ οποιοδήποτε άλλο πλοίο της Ακτοπλοΐας μας.
Δύο πλοία υπερ-Μαραθωνοδρόμοι, δύο πλοία που ταξιδεύουν σχεδόν ασταμάτητα κόντρα σε δύσκολους καιρούς και αλίμενα λιμάνια.
Το “Aqua Jewel” επέστρεψε φέτος τον Αύγουστο στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια έπειτα από μία διακοπή δύο και πλέον χρόνων.
Αυτή τη φορά ήρθε με τα σινιάλα της Sea Jets αντικαθιστώντας το “Aqua Spirit” που άλλαξε ρότα και έβαλε πλώρη για τον Ατλαντικό ωκεανό.
Το “Αqua Jewel” έχει ζήσει έναν πολυτάραχο βίο γεμάτο συγκινήσεις και εκπλήξεις.
Ξεκίνησε να φτιάχνεται ως κρουαζιερόπλοιο το 1998 με το όνομα “Nissilios”, αλλά το σχέδιο δεν ολοκληρώθηκε.
Το 2002-2003 ξεκίνησε τελικά δρομολόγια από το λιμάνι της Ραφήνας για άνδρο-Τήνο -Μύκονο με τα σινιάλα της Alpha Ferries του κ. Περογιαννάκη.
Το 2005 το πλοίο επιμηκύνθηκε κατά 12 μέτρα για να βελτιωθεί η συμπεριφορά του στη θάλασσα και να αποκτήσει περισσότερους ωφέλιμους χώρους.
Παρέμεινε στη γραμμή της Ραφήνας μέχρι το 2009.
Στη συνέχεια ναυλώθηκε στη ΝΕΛ και ξεκίνησε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με έδρα τη Σύρα.
Για πολλά χρόνια ήταν το πλοίο που σύνδεε τη Σίφνο με τη Σύρα και την Πάρο.
Παρέμεινε ενεργό μέχρι το τέλος του 2014 όταν τα πλοία της ΝΕΛ έδεσαν το ένα μετά το άλλο πληγωμένα από την οικονομική δυσπραγία της εταιρείας τους.
Το 2016 το πλοίο ήταν να ξεκινήσει δρομολόγια στο Σαρωνικό, αρχικά, και στη συνέχεια στις Σποράδες για την εταιρεία του κ. Περογιαννάκη, αλλά και αυτά τα σχέδια παρέμειναν τελικά ατελέσφορα.
Μετά από πολλές περιπέτειες το πλοίο πέρασε στην πλοιοκτησία της Sea Jets του κ. Ηλιόπουλου και ξεκίνησε δρομολόγια στα τέλη του Αυγούστου.
Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε και aqua spirit που αναφέραμε πιο πάνω