Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026
25.4 C
Sifnos

ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΓΙΑ ΚΡΟΥΣΜΑ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Διαφήμιση

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Σωματείο Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις του Ομίλου Σκλαβενίτης στη Βόρεια Ελλάδα

Κλειστό θα παραμείνει σήμερα (24/8) κατάστημα σούπερ μάρκετ στη Θεσσαλονίκη καθώς, όπως αναφέρει το Σωματείο Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις του Ομίλου Σκλαβενίτης στη Βόρεια Ελλάδα, παρουσιάστηκε επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού.

Μεταξύ άλλων, το σωματείο ζητά να τεθεί άμεσα σε καραντίνα δύο εβδομάδων το σύνολο των εργαζομένων του συγκεκριμένου καταστήματος και να πραγματοποιηθούν, με έξοδα της εταιρείας, τεστ για τον ιό σε όλο το προσωπικό του καταστήματος.

Σύμφωνα με τους ίδιους και κατόπιν επικοινωνίας που είχε μαζί τους το Typosthes, πρόκειται για κατάστημα που βρίσκεται στη δυτική Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην οδό Ωραιοκάστρου, πίσω από την αερογέφυρα της Σταυρούπολης.

Το σωματείο που ενημερώθηκε για το θέμα χθες το βράδυ θα έχει σήμερα νέα επικοινωνία με την εταιρεία σχετικά με τα αιτήματα που έχει θέσει, επισημαίνοντας ότι πρέπει να γίνουν τεστ σε όλους τους εργαζόμενους στο κατάστημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις του Ομίλου Σκλαβενίτης στη Βόρεια Ελλάδα:

Όπως έγινε γνωστό παρουσιάστηκε επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού σε κατάστημα του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό τη Δευτέρα 24/08.
Όλο το προηγούμενο διάστημα της πανδημίας οι εργαζόμενοι στο Σκλαβενίτη, όπως και σε πολλούς κλάδους, εργάστηκαν με αυταπάρνηση κάτω από αντίξοες συνθήκες. Το Σωματείο, από την πρώτη στιγμή, μεταφέροντας την αγωνία των συναδέλφων, δε σταμάτησε να ζητά από Κράτος και εργοδοσία την παροχή μέσων προστασίας, την τήρηση όλων των υγειονομικών οδηγιών, τη λήψη κάθε απαραίτητου μέτρου για να μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς στη δουλειά μας, για να ξέρουμε ότι δεν τίθεται σε κίνδυνο η υγεία η δική μας και των οικογενειών μας, που είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε.

Μετά απ’ αυτό το δυσάρεστο γεγονός και αφού ευχηθούμε περαστικά στον άνθρωπό μας, με γνώμονα τη υγεία όλων μας ζητάμε χωρίς «ναι μεν αλλά» και «αστερίσκους»:

  • Να τεθεί άμεσα σε καραντίνα δύο εβδομάδων το σύνολο των εργαζομένων του συγκεκριμένου καταστήματος
  • Να πραγματοποιηθούν, με έξοδα της εταιρείας, τεστ για τον ιό σε όλο το προσωπικό του καταστήματος
  • Να διεξάγονται, όσο διαρκεί η πανδημία, δειγματοληπτικοί περιοδικοί έλεγχοι με ευθύνη και έξοδα της εταιρείας και στο υπόλοιπο προσωπικό πανελλαδικά
  • Για όσο διάστημα διαρκεί η απουσία απ’ τη δουλειά των συναδέλφων που τίθενται σε καραντίνα να διασφαλίζονται πλήρως οι αποδοχές τους

Ακόμη όπως από την πρώτη στιγμή ζητήσαμε, να καταβληθεί επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και να τηρούνται στο ακέραιο όλα τα μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς.

Η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων είναι πάνω απ’ όλα.

Το Δ.Σ.

*φωτ. αρχείου

Πηγή:www.typosthes.gr

Διαφήμιση

Top επιλογές της εβδομάδας

Ανακοίνωση από την επιτροπή Αγίου Συμεών Σίφνου σχετικά με ακαθαρσίες από ανεπιτήρητα ζώα στους προαύλιους χώρους του ναού

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΥΡΟΥΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΣΙΦΝΟΥΣίφνος, 22-06-2026ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΕπειδή δυστυχώς διαπιστώνεται καθημερινά, από προσκυνητές και επισκέπτες, Έλληνες καιαλλοδαπούς, ότι οι προαύλιοι χώροι της εκκ...

3 μεγάλα καλοκαιρινά πάρτι από τον ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. για τη στήριξη της Σίφνου – Πώς μπορείτε να βοηθήσετε

Η καρδιά της προσφοράς και της διασκέδασης χτυπά φέτος στα πάρτι του ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. (Σύνδεσμος Νεολαίας Σίφνου «Ο Άγιος Εφραίμ»).Ο σύλλογος διοργανώνει τρεις μεγάλες εκδηλώσεις για το καλοκαίρι του 2026. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος:να συγκεντρωθο...

Υπουργείο Εσωτερικών: Σπίτια για γιατρούς νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ενστόλους σε 12 νησιά

Ευρείας κλίμακας πρόγραμμα ανέγερσης κατοικιών σε μικρά, απομακρυσμένα ή τουριστικά νησιά τα οποία θα διατεθούν για δωρεάν διαμονή σε ιατρούς, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ενστόλους προωθεί το υπουργείο Εσωτερικών.Πρόκειται για μία από τις πιο...

Η Φωτογραφία της ημέρας

Έχουμε καιρό να ανεβάσουμε φωτογραφία της ημέρας, ανεβάζουμε σήμερα αλλά χωρίς πολλά λόγια γιατί αυτή η φωτογραφία(μαλλον είναι από κάλαντα)μιλάει και συγκινεί από μόνη της!

Ζητούνται κατοικίες για τους τεχνικούς που θα αναβαθμίσουν το γήπεδο της Σίφνου.

Στο πλαίσιο αναβάθμισης του δημοτικού σταδίου Σίφνου, ζητούνται σπίτια για τους τεχνικούς, για κατάλυμα 4 ατόμων σε δίκλινα ή μονόκλινα δωμάτια για διάστημα από 20/7/26-20/10/26.Τηλ επικοινωνίας 6970123139
18,209ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,217ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,702ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
14,030ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες