Παρασκευή, 26 Ιουνίου, 2026
22.8 C
Sifnos

ΔΗΜΟΣ ΜΗΛΟΥ: ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΑΡΝΗΤΙΚΑ

Διαφήμιση

Ανακοίνωση Δήμου Μήλου

μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δειγματοληπτικών ελέγχων για τον COVID-19.
Ο Δήμος Μήλου, σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ και το Κέντρο Υγείας, υποδέχτηκε την Κυριακή 6 έως σήμερα, Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020, μια Κινητή Ομάδα Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ που εγκαταστάθηκε στο Κέντρο Υγείας Μήλου προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πολίτες που επιθυμούσαν να υποβληθούν σε δωρεάν δειγματοληπτικό έλεγχο ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορονοϊού (rapid test).
Η διενέργεια των τεστ πραγματοποιήθηκε με κάθε εγκεκριμένο μέτρο προστασίας και (λογω αποφυγής συνωστισμού) μέσω τηλεφωνικών ραντεβού.
Ενημερώνουμε τους δημότες της Μήλου ότι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Δήμου και προσήλθαν 202 συμπολίτες μας.
Όλα τα τεστ που πραγματοποιήθηκαν ήταν ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα είναι αισιόδοξο αλλά ο μικρός αριθμός συμμετοχής των πολιτών, δεν μας επιτρέπει να επαναπαυτούμε. Τα μέτρα συνεχίζονται.
Η προσπάθεια και η αγαστή συνεργασία όλων θα μας βοηθήσει ώστε να διατηρηθούμε στο “πράσινο” επίπεδο της πανδημίας.
Εν αναμονή των Εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους συμπολίτες μας να συνεχίσουν να είναι προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους και να τηρούν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης.
Ανάλογες δράσεις θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται σε τακτικά χρονικά διαστήματα, μετά από σχετική ενημέρωση.

Ευχαριστίες:
Ευχαριστούμε την ομάδα των νοσηλευτριών του ΕΟΔΥ για την εξαιρετική συνεργασία τους, το Κέντρο Υγείας Μήλου για τη φιλοξενία, το Σωματείο Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Μήλου για τη συνεργασία και τις επιχειρήσεις των κυρίων Δημήτριου Πουλάκη και Μιχάλη Βαμβακάρη για τις ευγενικές χορηγίες τους ως προς την κάλυψη της σίτισης και της διαμονής των νοσηλευτριών.
Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε την Πρόεδρο και τα μέλη του Συλλόγου Γυναικών Μήλου για την πολύτιμη υποστήριξή τους.
Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ομοσπονδία Συλλόγων Γυναικών Κυκλάδων και στην γραμματέα τους κ. Παρασκευή Κάτρη-Δεληβασιλείου αλλά και στο Σύλλογο Γυναικών Μάρπησσας Πάρου και την εκπρόσωπο τους κ. Μαρία Περαντινού.
Η προσπάθεια για ένα υγιές νησί συνεχίζεται!

Διαφήμιση

Top επιλογές της εβδομάδας

Με καπνογόνα υποδέχτηκαν στην Κίμωλο το CHAMPION JET2-Κάθε μέρα για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο και Μήλο.Βιντεο

Ξεκίνησε χθες 19 Ιουνίου 2026 καθημερινά δρομολόγια το ταχύπλοο της seajets CHAMPION JET2 από Πειραιά στις 15:00 προς Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο και Μήλο, όπου και διανυκτερεύει και επιστρέφει την επόμενη στις 09:45.Το ίδιο δρομολόγιο γίνονταν...

3 μεγάλα καλοκαιρινά πάρτι από τον ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. για τη στήριξη της Σίφνου – Πώς μπορείτε να βοηθήσετε

Η καρδιά της προσφοράς και της διασκέδασης χτυπά φέτος στα πάρτι του ΣΥ.ΝΕ.ΣΙ. (Σύνδεσμος Νεολαίας Σίφνου «Ο Άγιος Εφραίμ»).Ο σύλλογος διοργανώνει τρεις μεγάλες εκδηλώσεις για το καλοκαίρι του 2026. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος:να συγκεντρωθο...

Ανακοίνωση από την επιτροπή Αγίου Συμεών Σίφνου σχετικά με ακαθαρσίες από ανεπιτήρητα ζώα στους προαύλιους χώρους του ναού

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΣΥΡΟΥΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΣΙΦΝΟΥΣίφνος, 22-06-2026ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΕπειδή δυστυχώς διαπιστώνεται καθημερινά, από προσκυνητές και επισκέπτες, Έλληνες καιαλλοδαπούς, ότι οι προαύλιοι χώροι της εκκ...

Η Φωτογραφία της ημέρας

Έχουμε καιρό να ανεβάσουμε φωτογραφία της ημέρας, ανεβάζουμε σήμερα αλλά χωρίς πολλά λόγια γιατί αυτή η φωτογραφία(μαλλον είναι από κάλαντα)μιλάει και συγκινεί από μόνη της!

Υπουργείο Εσωτερικών: Σπίτια για γιατρούς νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ενστόλους σε 12 νησιά

Ευρείας κλίμακας πρόγραμμα ανέγερσης κατοικιών σε μικρά, απομακρυσμένα ή τουριστικά νησιά τα οποία θα διατεθούν για δωρεάν διαμονή σε ιατρούς, νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ενστόλους προωθεί το υπουργείο Εσωτερικών.Πρόκειται για μία από τις πιο...
18,209ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,217ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,702ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
14,030ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες