Ο καπετάν Μιχάλης Μακρής και το πλήρωμα του SEA JET2 αλλά και τέσσερα (04) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το Ε/Γ-ΤΑΧ “SEA JET 2” Ν.Π. 10571, το Φ/Γ πλοίο “ΙΑΠΕΤΟΣ”, το Ε/Γ-Λάντζα “ΔΡΑΚΩΝ” Ν.Μ. 48 με επιβαίνοντα τον προϊστάμενο της Λιμενικής Αρχής Μήλου, το Ε/Γ-Τ/Ρ “ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΓΚΟΣ” Ν.Π.15 και το Ε/Γ-Α/Ψ “ΑΝΤΩΝΙΟΣ” Λ.Μ. 1386, με επιβαίνοντες στελέχη της Λιμενικής Αρχής Μήλου, ενώ από αέρος επιχείρησαν ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού, όπως επίσης και ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας.
Δεν είναι λίγες οι φορές που αρκετοί θυμούνται τους καπετάνιους μόνο όταν είναι να τους βρίσουν,σε αβαρίες και σε καθυστερήσεις.
Δεν είναι όμως και λίγες οι φορές που οι καπετάνιοι έχουν σώσει κόσμο και πολλές φορές ιδίως τον χειμώνα ρισκάρουν για να μπορέσουν να δέσουν με αντίξοες καιρικές συνθήκες σε νησιά με ακατάλληλα και επικίνδυνα λιμάνια για να μεταφέρουν εκτός από τους επιβάτες αγαθά και φάρμακα.
Ας δούμε παρακάτω τι έγραψε το newsbomb.gr που μίλησε με τον καπετάν Μιχάλη Μακρή:
Ο καπετάνιος του Sea Jet 2 Μιχάλης Μακρής είναι ο πρώτος άνθρωπος που μαζί με το πλήρωμά του έφτασε στο σημείο της βύθισης για να σώσει τους ναυαγούς. Η τιτάνια προσπάθεια του ίδιου και των συνεργατών του ήταν καθοριστική για την αίσια έκβαση του ναυαγίου. Το Sea Jet 2 ήταν αυτό που μετέφερε τους ναυαγούς στη στεριά.
Ο Μιχάλης Μακρής μίλησε στο Newsbomb.gr για τη διάσωση: «Όταν έφτασα στο σημείο η θαλαμηγός είχε σχεδόν βυθιστεί. Μόνο την πλώρη μπόρεσα να δω ένα μέτρο πάνω από το νερό. Εγώ είδα τον κόσμο στη θάλασσα και πάνω σε μία λέμβο. Η συνεργασία με τους ανθρώπους ήταν άψογη. Ό,τι τους έλεγα το έκαναν.
Το να είσαι μέσα στη θάλασσα για μία ώρα, δεν ξέρω πόσο περίμεναν οι άνθρωποι, το να είσαι μέσα στη θάλασσα και να περιμένεις φορώντας απλά ένα σωσίβιο ή να κρέμεσαι από ένα ξύλο καταλαβαίνετε πόσο δύσκολο είναι. Έβλεπα το φόβο στα μάτια τους. Ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να αντέξει στη θάλασσα μόνο λίγες ώρες. Μετά παθαίνεις υποθερμία. Ωστόσο, το καλό στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή είναι ότι έχει πολλά παραπλέοντα πλοία και έτσι είναι δύσκολο να μείνει κάποιος ναυαγός αβοήθητος. Η κατάσταση στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πιο δύσκολη διότι υπήρχε δυνατός αέρας και κύματα. Όταν φτάσαμε στη στεριά και κατέβηκα να δω τους ανθρώπους διαπίστωσα ότι όλοι είναι καλά».
Η θαλαμηγός 28 μέτρων βυθίστηκε περίπου 16 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Μήλου. Ο προορισμός της ήταν οι Σπέτσες. Την έρευνα για τις συνθήκες του ναυαγίου διενεργεί το Λιμεναρχείο της Μήλου. Από τις καταθέσεις προκύπτει ότι ξαφνικά ακούστηκε ένας κραδασμός από το κάτω μέρος του σκάφους και μέσα σε 10 λεπτά η θαλαμηγός βυθίστηκε.