Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛΙΝΤ) διοργάνωσε στις 2 Δεκεμβρίου στους χώρους του Ιδρύματος Ευγενίδου, το ετήσιο συνέδριο του 2021 με θέμα «Οι νέες προκλήσεις του 2030, Τεχνολογίες και κανονισμοί». Το συνέδριο του ΕΛΙΝΤ σκοπό είχε να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα αιχμής της Ναυτικής Τεχνολογίας αλλά και σε συνδυασμό με την προστασία του περιβάλλοντος.

Ο Ναυτιλιακός Πρεσβευτής Καλής Θελήσεως του ΙΜΟ στην Ελλάδα κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης, συμμετείχε με τον χαιρετισμό του στο συνέδριο, τονίζοντας ότι ο ΙΜΟ ως ο μοναδικός εκφραστής των εναρμονισμένων διεθνών κανονισμών, έχει σαν βασικό του στόχο την υλοποίηση του Sustainable Development Goal 13 των Ηνωμένων Εθνών, λαμβάνοντας σοβαρή πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση με σχεδιασμό που φτάνει μέχρι το τέλος του 21ου αιώνα.

Μιλώντας για τα εναλλακτικά καύσιμα και τον σωστό σχεδιασμό πλοίων, καθώς και τα αναγκαία μέτρα για την αποτελεσματική διαχείριση του ήδη υφιστάμενου tonnage επισήμανε ότι είναι ιδιαίτερης σημασίας αναφέροντας ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δηλώνει παρούσα αλλά οι Ευρωπαϊκοί Κανονισμοί θα πρέπει εκτός από περιβαλλοντικά φιλόδοξοι, να είναι και ρεαλιστικά εφαρμόσιμοι, με τα σωστά impact studies και πάντα στο πλαίσιο του ΙΜΟ.

———————————————————–

Welcome Remarks, Mr. Dimitriadis-Evgenidis | Annual Conference of Marine Technology The Hellenic Institute of Marine Technology (H.I.M.T.) organized the 2021 Annual Conference entitled “The Challenges of 2030, Technologies and Regulations” on December 2nd at the Eugenides Foundation. The H.I.M.T. conference aimed to emphasize cutting-edge issues of Marine Technology, and in combination with the protection of the environment. The IMO Goodwill Maritime Ambassador representing Greece, Mr. Dimitriadis-Evgenidis, addressed welcome remarks, emphasizing that the IMO, as the only advocate of consistent international shipping regulations, has as its main objective the implementation of the United Nations Sustainable Development Goal 13, taking serious initiative in this direction with a strategy that reaches the end of the 21st century. He referred to alternative fuels and the proper design of ships, as well as the necessary measures for the effective management of the existing tonnage, underlining its importance and stressed that the European Union is present, but the European Regulations should not only be environmentally ambitious but also realistically applicable, based on the proper impact studies and always under the IMO regulations.

Advertisements