Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω διακομιδές ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης:
-97χρονης και 53χρονου, από το λιμάνι της Κέας στο λιμάνι του Λαυρίου, με το Τ/Χ «ΜΟΧΙΤΟ» Τ.Λ. 1647 και
-91χρονου από το λιμάνι της Κέας στο λιμάνι του Λαυρίου, με το Τ/Χ «ΜΟΧΙΤΟ» Τ.Λ. 1647.













