Το γιαπωνέζικο πλοίο εκτελεί ένα δρομολόγιο που γινόταν σε κάποιες πολύ παλαιότερες εποχές.
Το 2003 ξεκινούσε από Πειραιά για Σύρο-Πάρο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο.
Συνδυασμός δρομολογίου από Πειραιά με ενδοκυκλαδικό επιδοτούμενο δρομολόγιο από τη Σύρα για τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων.
Τα δρομολόγια αυτά δεν πρέπει να κράτησαν παραπάνω από ένα χρόνο.
Το “Νταλιάνα” όργωσε κυριολεκτικά για 20 χρόνια το Αιγαίο.
Ξεκίνησε δρομολόγια το 1988-1989 στη γραμμή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη και Ηράκλειο (σε κάποια δρομολόγια).
Μαζί με το “Μιλένα” άλλαξαν τότε σε σημαντικό βαθμό το σκηνικό της ακτοπλοΐας.
Στην Παροναξία δεν έμεινε για πολύ, καθώς οι αλλαγές δρομολογίων ήταν συχνές για το “Νταλιάνα”.
Για χρόνια ταξίδεψε στη γραμμή που σήμερα εξυπηρετεί το “Πρέβελης”, από Πειραιά για Ρόδο μέσω Σαντορίνης-Ηρακλείου-Κάσου-Καρπάθου-Χάλκης.
Πέρασε από τη γραμμή Θεσσαλονίκης-Κρήτης, τη γραμμή των Βόρειων Σποράδων, τη γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης, τη γραμμή της Σάμου-Ικαρίας, τη γραμμή από Αλεξανδρούπολη για Ρόδο.
Δεν πρέπει να έλειψε από καμία γραμμή και από κανένα λιμάνι.
Αγαπήθηκε πολύ από πολλούς, κακολογήθηκε πολύ από πολλούς.
Κάποτε πλοία σαν το “Μιλένα” και το “Νταλιάνα” φάνταζαν bass class στην πάλια ποτέ δυνατή Ελλάδα.
Σήμερα, πλοία σαν αυτά θα μπορούσαν να βγάλουν το φίδι από την τρύπα αν τα πράγματα συνεχίσουν να πηγαίνουν όπως πηγαίνουν.
“Η εκδίκηση της γυφτιάς” καλά κρατεί.
Αγαπημένο “Νταλιάνα”, θα ταξιδεύεις για πάντα στην καρδιά μας.