Έφυγε από τη ζωή ο πρόεδρος του Ομίλου Βρακοφόρων Κρήτης και πρόεδρος του συνδέσμου εφέδρων αξιωματικών νομού Ρεθύμνου, Στέλιος Κιαγιαδάκης που έδινε τον τελευταίο καιρό μάχη με μία δύσκολη αρρώστια, την οποία δυστυχώς έχασε στο νοσοκομείο Μετροπόλιταν στην Αθήνα όπου νοσηλευόταν συμφωνα με το www.goodnet.g
Θυμηθήκαμε το 1998 όταν ήταν με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στο λιμάνι της Σίφνου,
Ας δούμε τι είχαμε γράψει πριν 3 χρόνια:

Επιστροφή και πάλι στη γιορτή που δόθηκε στο “Πρέβελη” στις Καμάρες, τον Ιούνιο του 1998, με αφορμή την έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου με τη Σίφνο.
Η φωτογραφία είναι του Κώστα του Κασιώτη, τον οποίο τον βλέπουμε στα δεξιά της φωτογραφίας. Τότε ήταν Πρόεδρος της Κοινότητας του Αρτρμώνα.

Στα δεξιά της παρακάτω φωτογραφίας βλέπουμε ακόμα τον Νίκο Βερνίκο-Ευγενίδη, μια μεγάλη μορφή της Σίφνου.
Και πόσα δεν πρόσφερε ο άνθρωπος αυτός σε τούτο το νησί.
Να θυμηθούμε μόνο την επέκταση του μώλου των Καμαρών, το μώλο του Βαθιού και πόσα, άραγε, ακόμα.
Άνθρωποι σαν αυτόν δεν ξαναγίνονται.
Συνεχιστής μιας μεγάλης ναυτικής παράδοσης, ενός μεγάλου Κοινοφελούς Ιδρύματος, μιας όμορφης θαλασσινής ιστορίας.
Και Σιφνιός μέχρι το μεδούλι ….
Στα αριστερά της φωτογραφίας βλέπουμε με την πλάτη γυρισμένη στο φακό τη γυναίκα του Νίκου Βερνίκου- Ευγενίδη, την κυρία Μαρία (με τη γαλάζια ζακέτα).
Η κυρία Μαρία είναι μόνιμος κάτοικος Σίφνου.
Δίπλα της ο Γιάννης ο Γεροντής, Πρόεδρος τότε της Κοινότητας Απολλωνίας.

Στην παρέα του “Πρέβελη” είναι ακόμα ο Δήμαρχος Ρεθύμνου και ο Νομάρχης Ρεθύμνου.
Οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις δίνουν άλλο αέρα στο νησί.
Γέφυρες πολιτισμού, γέφυρες επικοινωνίας.
Ας το έχουμε όλοι κατά νου.
Οι συνδέσεις με άλλα νησιά μπορούν να προσφέρουν πολλά στη μικρή μας Σίφνο.
Στην επίτευξη της δρομολόγησης του πλοίου στη Σίφνο βοήθησε σημαντικά ο διευθυντής της Ρεθυμνιακής, ο συμπατριώτης μας Γιάννης Δεπάστας.(Σημερινός διευθηντής της aegean speed lines).
Καπετάνιος στο «Πρέβελη» ήταν ο καπετάν-Γιώργης ο Κολυδάς από την Άνδρο. Έμπειρος καπετάνιος υπερέβαλλε πολλές φορές για να το δέσει στις Καμάρες. Ήξερε, όμως, καλά το λιμάνι μας αφού είχε κάνει καπετάνιος στο «Κίμωλος» και στο «Γεώργιος Εξπρές».

Η ιστορία του “Πρέβελη” είναι μια καλή ιστορία που καλό είναι να έχει και συνέχεια…
