Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου, 2025
5.9 C
Sifnos

ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΕΝΔΟΚΥΚΛΑΔΙΚΑ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ

Στην αριστερή βαρδιόλα του «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» βλέπουμε έναν άνθρωπο που η μορφή του είναι τόσο γνώριμη και τόσο αγαπημένη για τα νησιά μας.
Είναι ο καπετάν-Στέλιος Περιστεράκης, ο καπετάνιος του «ΆΡΤΕΜΙΣ» εδώ και δέκα χρόνια.
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στις 9 Αυγούστου του 2006 στο λιμάνι των Καμαρών της Σίφνου.
Ο καπετάν-Στέλιος Περιστεράκης ανέλαβε για πρώτη φορά πλοιαρχία το 2004 στο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» της C-Link του Απόστολου Βεντούρη σε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με έδρα τη Σύρα. Το πλοίο αυτό ήταν το πρώην «ΛΗΜΝΟΣ» της εταιρείας Νομικού.
Αργότερα ανέλαβε καπετάνιος στο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» της ίδιας εταιρείας σε ενδοκυκλαδικά και πάλι δρομολόγια.
Το πλοίο αυτό ήταν το πρώην «ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ» , ναυπήγησης 1977 στο Ναυπηγείο της Σαλαμίνας.
Πλοίο κυριολεκτικά «Βίος και Πολιτεία» που το 1986 πέρασε στην πλοιοκτησία της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ, μιας κρατικής ή ημι-κρατικής ναυτιλιακής εταιρείας της Τράπεζας ΕΤΒΑ και του Υπουργείου.
Το 1992 αγοράστηκε από τους Μαυροειδή-Γερίμογλου και μετονομάστηκε σε «ΜΥΡΤΟΣ» με ταξίδια στα Ιόνια Νησιά, κυρίως στη γραμμή για Κεφαλονιά και Ιθάκη.
Το 1995 πουλήθηκε στην Ισπανία και μετονομάστηκε σε «ISLA DE IBIZA» ταξιδεύοντας ανάμεσα στην Denia και την Ibiza.
To 2004 επαναπατρίστηκε για την εταιρεία του Απόστολου Βεντούρη και ξεκίνησε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια.
Θεωρείται από τα πιο «δύσκολα πλοία» που πέρασαν από τις ενδοκυκλαδικές γραμμές. Ταξίδεψε από το 2004 έως το 2008. Ειδικά προς το τέλος το πλοίο παρουσίαζε συχνά μηχανικά προβλήματα λόγω ελλιπούς συντήρησης.
Ο καπετάν-Στέλιος Περιστεράκης είναι ο καπετάνιος που το πλοιάρχησε για σχεδόν τρία χρόνια. Πραγματικός άθλος για το πλοίο τα τρία αυτά χρόνια.
Αυτό το πλοίο, όπως και το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ», αποτέλεσαν τα μεγάλα σχολεία για τον καπετάν-Στέλιο Περιστεράκη.
Για να τα καταφέρει κανείς στο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» έπρεπε να έχει πολύ γερά κότσια.
Και ο καπετάν-Στέλιος Περιστεράκης το είχε και με το παραπάνω.
Πλοία δύσκολα στις μανούβρες, πλοία-σχολεία, πλοία που αν τους έπαιρνες τον αέρα μπορούσες να τα τιθασεύσεις, αλλιώς δεν άκουγαν εύκολα.
Στο τέλος, βέβαια, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα όταν η εταιρεία του δεν φρόντιζε καθόλου για τη συντήρησή του.
Από την γέφυρα του «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» πέρασαν αρκετοί ακόμα καπετάνιοι.
Να αναφέρουμε δύο ακόμα μεγάλα ονόματα της ελληνικής ακτοπλοΐας, τον καπετάν-Νίκο το Χάλαρη και τον καπετάν-Σιδερή Μαμίδη.

Top επιλογές της εβδομάδας

Σεισμός 5,2 και 5,1 πριν λίγο αισθητός και στη Σίφνο.Έγινε μεταξύ Σαντορίνης Αμοργού

Δύο νέες ισχυρές σεισμικές δόνήσεις πριν από λίγο. 5,2 Ρίχτερ στα 23,2χλμ νοτιοδυτικά από την Αμοργό Και 5,1 ριχτερ στα 21,8χλ νοτιοδυτικά από την Αμοργό Η δόνηση έγινε αρκετά αισθητή και στην Σίφνο

Σεισμός 3,9 Ρίχτερ στα ανοιχτά της Σίφνου

Σεισμική δόνηση 3,9 Ρίχτερ σημειώθηκε λίγο μετά τις 5 τα ξημερώματα της Πέμπτης Βορειοανατολικά της Σίφνου σύμφωνα με το seismos.gr. Το επίκεντρο της δόνησης ήταν 9,1 χλμ ανατολικά της Σίφνου και το εστιακό βάθος στα 30,9 χλμ.

Μανούβρες ακριβείας του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.Άφιξη και αναχώρηση στη Σαμοθράκη Βίντεο-φωτογραφίες

Η ελληνική ακτοπλοΐα είναι γεμάτη εκπλήξεις και ανατροπές.Το «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π» της FAST FERRIES είναι ένα πλοίο που από το 2000 είναι στενά συνδεδεμένο με τα λιμάνια της Κέρκυρας και της Ραφήνας.Από το 2000 έως το 2011 ταξίδεψε στην γραμμή Κέρκυρας-Ηγο...

Τροχαίο με εγκατάλειψη.Ακρωτηριάστηκε 25χρονος οδηγός μηχανής, διασωληνωμένος 18χρονος

Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας (03/02) στην οδό Ούλοφ Πάλμε στο Ηράκλειο, όταν οδηγός ΙΧ συγκρούστηκε με μοτοσικλέτα και στη συνέχεια εγκατέλειψε το σημείο, αφήνοντας πίσω του δύο σοβαρά τραυματισμένους νέους. Το τροχαίο σημειώθη...
16,979ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,148ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
428ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
12,718ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικά άρθρα

Κατηγορίες

spot_img